  • 1. Data: 2005-06-29 21:06:13
    Temat: KK Lukas data generowania wyciągu
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Mam KK Visa Clasic z Lukas Banku i wyciągi mam generowane 29 dnia miesiąca.
    Zamierzam przenieść KK do ING i z tego powodu jeszcze raz przeczytałem
    umowę, i tam mam napisane że wyciągi będą generowane 30 dnia miesiąca.

    Czy ktoś z was ma podobne przesunięcie o 1 dzień . Pytam tak tylko z
    ciekawości, nie żebym chciał z tego powodu robić jakieś awantury.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-06-30 11:42:21
    Temat: Re: KK Lukas data generowania wyci?gu
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Jun 2005 23:06:13 +0200, w <d9v2g4$et3$1@news.onet.pl>, "Marcin_P."
    <n...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Czy ktoś z was ma podobne przesunięcie o 1 dzień . Pytam tak tylko z
    > ciekawości, nie żebym chciał z tego powodu robić jakieś awantury.

    ROTFL :)