  • 21. Data: 2004-12-07 17:26:32
    Temat: Re: VW e-direct a Plus Konto
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Dec 2004 16:04:54 +0100, w <cp4h1s$6vb$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > no wlasnie, ja wole te karty w ktorych trzeba wklepac pin mniejsze ryzyko ze
    > ktos sobie zrobi zakupy za moje pieniadze

    Całkowicie błędna teoria.

  • 22. Data: 2004-12-07 18:11:05
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    ze
    > ktos sobie zrobi zakupy za moje pieniadze

    czemu bledna, jesli wypadnie Ci karta np w autobusie i nic o tym nie wiesz
    ktos kto ja znajdzie pojdzie do supermarketu na zakupy.

  • 23. Data: 2004-12-07 18:14:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > czemu bledna, jesli wypadnie Ci karta np w autobusie i nic o tym nie
    > wiesz ktos kto ja znajdzie pojdzie do supermarketu na zakupy.

    Skoro uważasz, że błędna, to życzę Ci, żeby ktoś podpatrzył Twój PIN w
    sklepie, a nastepnie skroił Ci kartę. Powodzenia podczas reklamacji :-)

  • 24. Data: 2004-12-07 18:20:50
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Dec 2004 19:11:05 +0100, w <cp4rok$236$1@atlantis.news.tpi.pl>,

    > czemu bledna, jesli wypadnie Ci karta np w autobusie i nic o tym nie wiesz
    > ktos kto ja znajdzie pojdzie do supermarketu na zakupy.

    To taką transakcję zareklamujesz. A co zrobisz jak nagle na wyciągu znajdziesz
    nie swoją operację podpisaną twoim własnym PIN-em.
    I wcale do tego karty gubić nie musisz, zakupy robiono bez udziału oryginalnej
    karty :)

  • 25. Data: 2004-12-07 18:24:14
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    >nie swoją operację podpisaną twoim własnym PIN-em.
    >I wcale do tego karty gubić nie musisz, zakupy robiono bez udziału

    co zareklamujesz ze ktos sie podpisal podobnie, pin jest lepszy

  • 26. Data: 2004-12-07 18:27:02
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Skoro uważasz, że błędna, to życzę Ci, żeby ktoś podpatrzył Twój PIN w
    > sklepie, a nastepnie skroił Ci kartę. Powodzenia podczas reklamacji :-)

    wole miec na pin niz podpis, i nie mowie tu o tym jak to bede kupowal w
    sklepie i ktos zobaczy pin,
    po nastepne nie jestem dzieckiem zeby mnie skroili jak to napisales, moze
    Ciebie czesto kroja bo mnie w przeciwienstwie do ciebie nie.
    Wiec PIN jest bezpieczniejszy jesli zgubimy karte badz ja nam ukradna.

  • 27. Data: 2004-12-07 18:32:55
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-07 19:27, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:

    > po nastepne nie jestem dzieckiem zeby mnie skroili jak to napisales, moze
    > Ciebie czesto kroja bo mnie w przeciwienstwie do ciebie nie.
    > Wiec PIN jest bezpieczniejszy jesli zgubimy karte badz ja nam ukradna.

    Czym się różni skrojenie od kradzieży, bo nie pojąłem wywodu?
    Bo czym się różni możliwość reklamacji (nawet trudnej w
    przeprowadzeniu), od braku możliwości, to wiem sam z siebie.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 28. Data: 2004-12-07 18:38:29
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Dec 2004 19:24:14 +0100, w <cp4snk$svk$1@nemesis.news.tpi.pl>,

    > znajdziesz
    > oryginalnej
    >
    > co zareklamujesz ze ktos sie podpisal podobnie

    Tak, właśnie to.

    > pin jest lepszy

    Nie odpowiedziałeś na pytanie z pierwszego akapitu, tylko wciąż powtarzasz
    swoje bzdury.

  • 29. Data: 2004-12-07 18:40:24
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Dec 2004 19:27:02 +0100, w <cp4sml$6g1$1@atlantis.news.tpi.pl>,

    > wole miec na pin niz podpis, i nie mowie tu o tym jak to bede kupowal w
    > sklepie i ktos zobaczy pin,
    > po nastepne nie jestem dzieckiem zeby mnie skroili jak to napisales, moze

    ROTFL, nie muszą wcale ciebie kroić.

    > Ciebie czesto kroja bo mnie w przeciwienstwie do ciebie nie.

    Skoro lubisz pin, to jesteś bliżej "skrojenia" niż ci się wydaje.

    > Wiec PIN jest bezpieczniejszy jesli zgubimy karte badz ja nam ukradna.

    Oczywiście że jest. Szkoda tylko, że dla banku,a nie dla użytkownika karty :)))

  • 30. Data: 2004-12-07 18:57:42
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > pin jest lepszy

    >Nie odpowiedziałeś na pytanie z pierwszego akapitu, tylko wciąż powtarzasz

    chodzi Ci o to
    ">To taką transakcję zareklamujesz. A co zrobisz jak nagle na wyciągu
    > znajdziesz
    nic nie zrobisz
    tak jak sie ktos podpisze za Ciebie, na to samo wychodzi, tylko ze podpis
    mozesz reklamowac (ale i tak to nic nie da)
    ale mi nie chodzilo o to ze ktos zobaczy pin itd, tylko o to ze posiadajac
    karte z pinem jest bardziej bezpieczna jesli taka karte gdzies zostawimy
    badz zgubimy, a nie ze ktos sobie zobaczy pin albo podejdzie i przylozy bron
    do glowy itd, za bardzo wychodzicie za obszar dyskusji
    .