  • 1. Data: 2005-03-10 17:44:44
    Temat: Bank zagraniczny
    Od: w...@o...pl (Olaf)

    Witam wszystkich :)
    Mam nadzieje że na tym forum ktoś będzie w stanie mi odpowiedzieć na moje
    pytanie a właściwie to prośbę o dobrą radę :)

    Potrzebuję mieć konto w banku zagranicznym lecz moje informacjie o bankach
    zagranicznych są znikome a poszukiwania w wyszukiwarkach zakończyły się
    fiaskiem. Chciałbym aby moje konto zagraniczne było takie jak konta w
    mbanku czyli za free:)), oferowali kartę bankomatową, dostęp do konta
    przez internet oraz dodatkowo można było dokonywać przelewów zagranicznych
    bezpośrednio poprzez internet a nie tylko podczas osobistej wizyty w
    oddziale banku. Czy ktoś zna może taki bank? może jakieś linki? jak
    wygląda procedura rejestracyjna?

    z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich,
    Olaf

  • 2. Data: 2005-03-10 17:49:54
    Temat: Re: Bank zagraniczny
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olaf" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    .

    > Potrzebuję mieć konto w banku zagranicznym lecz moje informacjie o bankach
    > zagranicznych są znikome a poszukiwania w wyszukiwarkach zakończyły się
    > fiaskiem. >

    Na dzień dzisiejszy mogę ci polecić stronę http://www.qualisteam.com/
    zawierającą listrę z linkami do większości banków w interesującym cię kraju.

  • 3. Data: 2005-03-11 06:55:13
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

> [...]
    > poprzez internet a nie tylko podczas osobistej wizyty w oddziale banku.
    > Czy ktoś zna może taki bank? może jakieś linki? jak wygląda procedura

    Wszystkie wymogi spelnia www.patagon.es . Na poczatak trzeba wplacic
    przynajmniej 6000 euro (jezeli ma sie adres poza Hiszpania). No i rozmawiaja
    z klientem po Hiszpansku. Poza tym bajka.