  • 1. Data: 2004-02-20 20:20:04
    Temat: VW Bank - chciałem załozyc ale nie..
    Od: "Mario" <M...@d...pl>

    Czesc Wszystkim,
    Mam pytanie do Was...
    Chcialem zalozyc sobie rachunek w VW bank Direct.
    Wypelnilem formularz, wtdrukowalem umowe i czytam, czytam.... i oczom nie
    wierze.
    Jeden z punktow mowi, ze Bank uznaje wszelka korespondencje za doreczona w 3
    dni od wyslania. Jakie to moze miec skutki nie musze chyba tlumaczyc.
    Panienka jak do mnie zazwonila to powiedzialem ze chcialbym ten punkt w
    umiwe zmienic (za doreczona by uwazac przesylke w chwili odbioru
    poleconego).
    Powiedziala, za albo sie godze na taka umowe albo nie iec powiedzialem ze
    nie....

    I tak VW Bank ma jednego klienta mniej.

    czy ci ktorzy maja rachunki w VW nie boicie sie tego zapisu?

    Pozdrawiam

    Mario

  • 2. Data: 2004-02-20 21:10:52
    Temat: Re: VW Bank - chciałem załozyc ale nie..
    Od: "MŁG" <m...@g...pl>

    Mozna sie oczywiscie spierac na temat zasadnosci i ew. konsekwencji. Ale
    wiesz....w VW chyba nawet sami nie traktuja tego do konca powaznie, bo
    ilekroc sie pytam kiedy wreszcie dostane wszytkie wymagane przesylki
    zwiazxane z otwarciem rachunku, to mowia ze powinny dojsc w ciagu 2 tygodni,
    tu cytat "bo wie pan jak to z poczta jest". Ja bym sie nie przejmowal. Jesli
    cos wysla poleconym to jelsi nie dostaniesz, zawsze mozna reklamowac.

    Pozdro!

    MŁG

  • 3. Data: 2004-02-20 21:34:02
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Mario" <M...@d...pl> napisał w wiadomości
    > czy ci ktorzy maja rachunki w VW nie boicie sie tego zapisu?

    A czego mam się bać? Że mi wyciąg uznają za doręczony mimo, że go nie
    dostałem? :)
    Przecież jeśli nie łamiesz umowy, to ten zapis tak naprawdę nie ma żadnego
    znaczenia. To nie kredyt, żeby się przejmować.

    Ale swoją drogą, to jak dla mnie ten zapis jest niedozwolonym postanowieniem
    umownym.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-02-21 21:10:18
    Od: "Mario" <M...@d...pl>

    "MŁG" <m...@g...pl> wrote in message news:c15t99$9h2dojsc w ciagu 2

    > tu cytat "bo wie pan jak to z poczta jest". Ja bym sie nie przejmowal.
    Jesli
    > cos wysla poleconym to jelsi nie dostaniesz, zawsze mozna reklamowac.

    No wlasnie, ktos narobi lewych transakcji np kopia mojej karty, bank wysle
    wezwanie do zaplaty, potem wysle komornika a ja nawet nie bede wiedzial o co
    chodzi a oni stwierdza ze przeciez skutecznie mnie poinformowali.