  • 1. Data: 2002-07-12 13:20:18
    Temat: VISA z Millennium
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Dzisiaj bylem w oddziale i zaproponowali mi VISE lub AMEXa lub jedno i
    drugie. Moje pytanie zwiazane jest z uzytkowaniem tych kart, mianowicie: jak
    wyglada platnosc tymi kartami w internetowych sklepach w USA? Czy zdarzyly
    sie komus jakies bledy w autoryzacji?

  • 2. Data: 2002-07-12 13:35:13
    Temat: Re: VISA z Millennium
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    bierz amexa bedziesz dzieczyny podrywal :)

  • 3. Data: 2002-07-12 13:54:13
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    > bierz amexa bedziesz dzieczyny podrywal :)

    Ale Golda nie Greena... :)
    Pozdr

  • 4. Data: 2002-07-12 13:56:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > bierz amexa bedziesz dzieczyny podrywal :)

    Nie o dziewczyny pytalem cwaniaczku =)
    Pamietasz nasza rozmowe o VE Inteligo na GG? Odwolaj swoja odpowiedz do
    pytania i wlasnie ow rozmowy =)

  • 5. Data: 2002-07-12 14:00:33
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > wyglada platnosc tymi kartami w internetowych sklepach w USA? Czy zdarzyly

    OK na powaznie. Mam znajomego, ktory dokonywal platnosci Visa z Millennium i
    bylo bez problemow. Nie wiem gdzie i nie spytam sie teraz bo akurat
    wyjechal. Co do Amexa to nie wiem jak jest w Necie. W realu bez problemowo,
    tyle ze korzystniej miec Visa z uwagi na mniejsza ilosc punktow w Polsce
    akceptujacych Amexa, chyba ze czesto wyjezdzasz.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2002-07-12 14:08:11
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > tyle ze korzystniej miec Visa z uwagi na mniejsza ilosc punktow w Polsce
    > akceptujacych Amexa, chyba ze czesto wyjezdzasz.

    Glownie chodzi o to, ze do tej pory placilem VE Inteligo, srednio 5 razy /
    tydzien. Od kwietnia zlozylem juz 3 reklamacje z powodu bledu podczas
    autoryzacji. Wzialem VC z nadzieja, ze bede mogl uniknac takich problemow.
    Czy sie nie przeliczylem?

  • 7. Data: 2002-07-12 14:46:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > tydzien. Od kwietnia zlozylem juz 3 reklamacje z powodu bledu podczas
    > autoryzacji. Wzialem VC z nadzieja, ze bede mogl uniknac takich problemow.

    Placilem VC Pekao SA, BZWBK, Multi - i nie mialem ani razu l;opotow.
    Z Inteligo a i owszem zdazaly sie .
    Reasumujac nie powinienes miec klopotow. Co VC to VC :)

  • 8. Data: 2002-07-12 16:06:07
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Co VC to VC :)
    No no no, zeby pozniej nie bylo: VC do WC =)