  • 1. Data: 2002-07-12 13:00:07
    Temat: Inteligo zaokraglanie podatku
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    Witam.

    Czy ktos jeszcze zauwazylem ze Inteligo zaczelo zaokraglac podatek. W
    czerwcu z 86 gr odsetek pobrali 17 , a wtym miesiacu z 77 gr , 20 poszlo dla
    Belki

    Marcin

  • 2. Data: 2002-07-12 13:17:52
    Temat: Re: Inteligo zaokraglanie podatku
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Lukas tez juz zaokragla, np. do 49 gr odsetek nie pobiera w ogole podatku

  • 3. Data: 2002-07-12 13:48:48
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Juulius" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Lukas tez juz zaokragla, np. do 49 gr odsetek nie pobiera w ogole podatku

    To tez juz wiem ele Inteligo dopiero dzisiaj zauwazylem i nie wiem czy ktos
    juz o tym pisal.

    Marcin

  • 4. Data: 2002-07-13 07:40:25
    Od: "Yazz" <y...@b...gnet.pl>

    "Marcin" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Czy ktos jeszcze zauwazylem ze Inteligo zaczelo zaokraglac podatek. W
    > czerwcu z 86 gr odsetek pobrali 17 , a wtym miesiacu z 77 gr , 20

    W Multibanku to samo, ja zapłaciłem prawie 30% podatku ! Odsetki 72gr. -
    podatek 20gr. :-)

    Pozdro
    Yazz