  • 1. Data: 2002-04-14 06:58:24
    Temat: VISA vs EC
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Czy realne koszty uzywania visa (jest rozliczana w $) sa wyzsze niz maestro(
    rozliczana w E) ??
    Chodzi mi oczywiscie o sytuacje, gdy korzystam z karty w strefie EURO i mam
    rachunek w zlotowkach...

    Ewentualnie moze ktos wie gdzie znalezc aktualne kursy rozliczeniowe visa i EC.

  • 2. Data: 2002-04-14 07:23:22
    Temat: Re: VISA vs EC
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > rachunek w zlotowkach...
    >
    > Ewentualnie moze ktos wie gdzie znalezc aktualne kursy rozliczeniowe visa i

    ogólnie visa ma lepsze kursy.

  • 3. Data: 2002-04-14 07:34:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ogólnie visa ma lepsze kursy.

    O znowu Ty :)
    Jakie ma lepsze kursy VISA??

    Maestro rozliczana jest na zasadzie euro->zlotowka
    VISa euro->dolar->zlotowka

    Wiec nie wiem czy tak ogolnie moze miec lepsze kursy.

  • 4. Data: 2002-04-14 10:08:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Czy realne koszty uzywania visa (jest rozliczana w $) sa wyzsze niz
    maestro(
    > rozliczana w E) ??

    Ostatnio placilem w Czechach VC Multi i tak "na oko" dostalem w plecy ok. 16
    zl (przy transakcji na 1400koron). Kursy walut maja rodem z mBanku :(( Nie
    mialem wyjscia, bo Maestro BZWBK nie dzialalo :((
    Wniosek prosty dwie takie transakcje i zwraca sie koszt roczny Maestro.
    Zalezy ile sie placi za granica oczywiscie...
    Chyba wroce do citi i wezme sobie KK EC/MC...
    pzd

  • 5. Data: 2002-04-14 13:21:20
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

> [...]
    > rachunek w zlotowkach...
    >
    > Ewentualnie moze ktos wie gdzie znalezc aktualne kursy rozliczeniowe visa

    W strefie Euro płacenie Visą się generalnie nie opłaca. Było już o tym parę
    razy. Podobno niektóre banki wydają Visy rozliczane w Euro ale to raczej
    żadkość. Porównanie różnych kart za granica możesz obadać na
    http://www.ebanki.pl/artykuly/karty_i_kursy.html

    Jaco

  • 6. Data: 2002-04-14 23:57:46
    Od: "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał:

    > Chyba wroce do citi i wezme sobie KK EC/MC.

    A jest takowa w ofercie, bo jakoś nie mogę się doszukać?

    PJ

  • 7. Data: 2002-04-15 09:54:02
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości

    > A jest takowa w ofercie, bo jakoś nie mogę się doszukać?

    od dzis jest, warunki takie jak przy VISIE, aktualnie jest na nia promocja -
    45 zl za wydanie karty glownej, 25 zl. dla pelnomocnika.
    Trzeba przedstawic zaswiadczenie na ich druczku, ksero dowodu i rachunek za
    telefon (nie musi byc oplacony)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-04-16 06:46:11
    Temat: OT Re: VISA vs EC
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 15 Apr 2002 11:54:02 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >45 zl za wydanie karty glownej, 25 zl. dla pelnomocnika.
    >Trzeba przedstawic zaswiadczenie na ich druczku, ksero dowodu i rachunek za

    hmm, wszedlem sobie na strone www.citibank.pl zeby dowiedziec sie
    czegos o tej karcie i pierwsze co zobaczylem to ... banner BFG.
    Interesujace :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl