  • 1. Data: 2002-03-20 19:35:18
    Temat: VISA Chargowa...?
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Ktory z "popularnych" bankow taka wydaje do konta?
    Potrzebuje czegos takiego bo prawdziwej VC :) raczej nie mam szansy
    otrzymac :-(

    Dzieki za info.
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-03-20 19:41:48
    Temat: Re: VISA Chargowa...?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Ktory z "popularnych" bankow taka wydaje do konta?
    > Potrzebuje czegos takiego bo prawdziwej VC :) raczej nie mam szansy
    > otrzymac :-(

    pekao
    vc concerto chargowa, złota vc concerto
    z debetowych visa classic walutowa i złotowa
    z kredytowych visa qualiflyer, visa platinum

  • 3. Data: 2002-03-20 20:17:04
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Szukaj na:

    www.karty.pl

    MichalL

  • 4. Data: 2002-03-20 20:25:31
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ktory z "popularnych" bankow taka wydaje do konta?
    > Potrzebuje czegos takiego bo prawdziwej VC :) raczej nie mam szansy
    > otrzymac :-(

    Znaczy jak, VC charge to nie jest "prawdziwa" visa ?
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-03-21 09:00:59
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > pekao
    > vc concerto chargowa, złota vc concerto
    > z debetowych visa classic walutowa i złotowa
    > z kredytowych visa qualiflyer, visa platinum

    Jeśli mówimy o ofercie Pekao, to należy też wpomnieć o chargowej VISie
    Pekao/Shell.

    Rafał

  • 6. Data: 2002-03-21 10:33:07
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Jeśli mówimy o ofercie Pekao, to należy też wpomnieć o chargowej VISie
    > Pekao/Shell.

    Nie ma takiej karty. Jest za to EC/MC Pekao Shell. Ale to nie Visa.

    MaciejK

  • 7. Data: 2002-03-21 10:45:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rafal Rajczuk"
    > Jeśli mówimy o ofercie Pekao, to należy też wpomnieć o chargowej VISie
    > Pekao/Shell.

    blad, cytuje z www:
    "Są to międzynarodowe karty płatnicze z odroczonym terminem płatności (tzw.
    karty typu charge) wydawane odpowiednio w systemie MasterCard, rozliczana w
    ciężar Eurokonta. "
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-03-21 15:52:09
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Ktory z "popularnych" bankow taka wydaje do konta?

    Kredyt Bank

  • 9. Data: 2002-03-21 16:28:36
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>