  • 1. Data: 2003-06-20 13:12:45
    Temat: VE Inteligo i Idea...
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Właśnie... jak to jest? Skoro Visą Electron z Inteligo można płacić w
    Internecie, to czy uda się zlecić obciążanie tej karty przez PTK
    Centertel? Czy ktoś już to próbował?

    Wysłałem zapytanie i do Inteligo, i do BOKu Idei, ale nie wiem, jak
    szybko i na ile kompetentnie mi odpowiedzą ;-) a na grupie może znaleźć
    się ktoś, kto to sprawdził.

    Pamiętam, że było kiedyś takie pytanie, ale nie pamiętam na nie
    odpowiedzi ;) a w archiwum nie mogłem znaleźć.

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl

  • 2. Data: 2003-06-20 15:45:47
    Temat: Re: VE Inteligo i Idea...
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Marek Madej wrote:
    > Właśnie... jak to jest? Skoro Visą Electron z Inteligo można płacić w
    > Internecie, to czy uda się zlecić obciążanie tej karty przez PTK
    > Centertel? Czy ktoś już to próbował?

    To działa - ja używam. Choć teraz będę obciążać rybę :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-06-20 21:37:13
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Glenn wrote:

    > To działa - ja używam. Choć teraz będę obciążać rybę :-D

    A to ciekawe. Bo:
    1. Pani z BOKu Idei po konsultacjach z koleżankami z całą stanowczością
    stwierdziła, że TYLKO karty wypukłe, a karta VE Inteligo do takowych nie
    należy i się nie da.
    2. Konsultanci Inteligo polecici "polecenie zapłaty" nie odpowiadając na
    pytanie, czy się da - stąd wnioskuję, iż myślą, że się nie da.

    Cóż, trzeba samemu spróbować ;-)

    Dzięki za odpowiedź.

    Marek

  • 4. Data: 2003-06-20 22:02:16
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marek Madej wrote:
> [...]

    Pewnie ktoś kiedyś powiedział tak na szkoleniu, żeby uprościć sprawę ;)
    i pani z Idei to powtórzyła.
    IMHO powinno się dać.

    Dobrze przeszkoleni ;)
    Nie udzielili błędnej informacji, mimo że nie byli pewni jak jest
    naprawdę.

    Nie inaczej ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-06-20 22:17:40
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:
    > Pewnie ktoś kiedyś powiedział tak na szkoleniu, żeby uprościć sprawę ;)
    > i pani z Idei to powtórzyła.
    > IMHO powinno się dać.

    Tak to zwykle bywa z konsultantami w BOKach naszych operatorów GSM.
    Rzadko można trafić na osobę naprawdę kompetentną...

    > Dobrze przeszkoleni ;)
    > Nie udzielili błędnej informacji, mimo że nie byli pewni jak jest
    > naprawdę.

    :-) Fakt. Tylko że nie rozwiązali mojego problemu: zobowiązałem się w
    umowie uiszczać opłaty przez zlecenie obciążania karty kredytowej, więc
    PZ nie wchodzi w grę...

    > Nie inaczej ;)

    Tak, tylko jeśli się nie uda, to w związku z tym co napisałem powyżej
    zostanie to potraktowane jako naruszenie warunków umowy, a jakie wiążą
    się z tym konsekwencje - teoretycznie jej rozwiązanie z przyczyn
    leżących po stronie abonenta (750zł + VAT ;-) ) Ale może tak źle nie
    będzie...

    Cóż, skoro Glenn twierdzi że się da, trzeba jej zaufać i spróbować
    samemu :-)

    Pozdrawiam,

    Marek

  • 6. Data: 2003-06-21 06:11:25
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message
    > Pewnie ktoś kiedyś powiedział tak na szkoleniu, żeby uprościć sprawę ;)
    > i pani z Idei to powtórzyła.
    > IMHO powinno się dać.

    Slusznie. Skoro VE Inteligo mozna dokonywac operacji IO/MO/TO to dla tej
    panienki pewnie to jest karta wypukla - w koncu nie kazdy musi byc ekspertem
    od kart.

    > Dobrze przeszkoleni ;)
    > Nie udzielili błędnej informacji, mimo że nie byli pewni jak jest
    > naprawdę.

    Jak kazdy porzadny student :)))))

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 7. Data: 2003-06-21 07:22:23
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bd011s$9de$...@g...uci.agh.edu.pl,
    Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>:

    > Cóż, skoro Glenn twierdzi że się da, trzeba jej zaufać i spróbować
    > samemu :-)

    Ostatnio mialem w rekach nowy formularz Idei (inny troche niz ten na WWW) -
    zgoda na obciazenie karty platniczej - wydany klientowi w kwietniu wraz z
    abonamentem i tam byla nawet adnotacja, ze moze byc VE Inteligo.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-06-21 11:31:36
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marek Madej wrote:
> [...]

    Pensja kiepska, presja duża --> wysoka rotacja --> niekompetencja i brak
    doświadczenia.
    Smutne, ale prawdziwe.
    A ta panna na pewno chciała dobrze.

    Zapewne nie kredytowej, tylko płatniczej.
    Visa Electron z Inteligo jest płatnicza i zdalnie "widziana" jako
    wypukła. Trochę mnie dziwi, że konsultanci w Inteligo nie wiedzieli, bo
    taka sprawa zapewne pojawia się regularnie.

    Nie sądzę, aby robili Ci problem z tego powodu. Każą pewnie podać inny
    numer karty albo zapłacić w inny sposób. Ale to już najlepiej zapytać na
    pmtg, ja nie jestem pewny.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 9. Data: 2003-06-21 11:54:09
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bd1fen$q8h$1@foka1.acn.pl...

    > Nie sądzę, aby robili Ci problem z tego powodu. Każą pewnie podać inny
    > numer karty albo zapłacić w inny sposób. Ale to już najlepiej zapytać na
    > pmtg, ja nie jestem pewny.

    A w ogóle mogą robić problem??? I to w ogóle jest w standardowych umowach
    czy ta była jakaś specjalna? Ja jak w listopadzie podpisywałem umowę, to
    płatne było przelewem, po tygodniu ustawiłem PZ, a dwa miesiące potem
    zlecenia obciążania karty. Nie sądzę więc, aby sprawiało im różnicę jak będą
    dostawać kasę.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2003-06-21 12:19:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w
    wiadomości news:bcv1b6$9a5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Właśnie... jak to jest? Skoro Visą Electron z Inteligo można płacić w
    > Internecie, to czy uda się zlecić obciążanie tej karty przez PTK
    > Centertel? Czy ktoś już to próbował?

    Działa.

    > Wysłałem zapytanie i do Inteligo, i do BOKu Idei, ale nie wiem, jak
    > szybko i na ile kompetentnie mi odpowiedzą ;-) a na grupie może znaleźć
    > się ktoś, kto to sprawdził.

    Idea pewnie odpowie, że nic z tego. Nie wymagaj od BOKistów za dużo. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782