  • 1. Data: 2002-07-02 11:47:53
    Temat: VC życie po życiu
    Od: "andi" <a...@p...fm>

    Jak myslicie - czy mozna dac dziecku do zabawy VC, ktorej skonczyla sie
    waznosc?
    Dodam, ze potraktowalem ja magnesem - po pasku.
    Czy jest ryzyko, ze ktos ja jeszcze do czegos wykorzysta? /karte/
    Pzdr An.

  • 2. Data: 2002-07-02 12:10:01
    Temat: Odp: VC życie po życiu
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik andi <a...@p...fm> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:afs4j7$9la$...@n...tpi.pl...

    > Jak myslicie - czy mozna dac dziecku do zabawy VC, ktorej skonczyla sie
    > waznosc?

    Ja bym nie dawał...

    > Dodam, ze potraktowalem ja magnesem - po pasku.
    > Czy jest ryzyko, ze ktos ja jeszcze do czegos wykorzysta? /karte/

    Ktoś może spisać numer karty, a datę ważności karty wznowionej
    zgadnie... W ten sposób może dokonać zakupów np. przez Internet.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 3. Data: 2002-07-02 12:37:22
    Temat: Re: VC życie po życiu
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > Dodam, ze potraktowalem ja magnesem - po pasku.
    > Czy jest ryzyko, ze ktos ja jeszcze do czegos wykorzysta? /karte/

    Ja sobie tak używam karty,
    po którą nie chce mi się iść do
    oddziału odebrać :-)

    CEZ

  • 4. Data: 2002-07-03 05:34:25
    Od: "andi" <a...@p...fm>

    Dzieki za porady. Ale nie wznawialem jej.
    An.

  • 5. Data: 2002-07-05 13:20:39
    Od: Pawel Zielewski <p...@p...pl>

    in article afs6pd$qkk$...@n...tpi.pl, cef at c...@i...pl wrote on
    7/2/02 14:37:

    > sie

    ryzyko jest - posel dziewulski po 11 wrzesnia przekonywal w tvn24, ze
    wprawny komandos to karta platnicza w 0,3 sek. potrafi poderznac gardlo:)