  • 1. Data: 2002-07-02 10:46:39
    Temat: Cash/Retail Interest Rate
    Od: "kwkw" <k...@k...net.pl>

    Witam
    Wśród operacji na karcie Visa Citibanku mam coś takiego:
    RETAIL INTEREST RATE = xxxxx 0.00
    CASH INTEREST RATE = xxxxx 0.00

    gdzie xxxxx to prawdopodobnie suma obciążeń karcie.

    Może mi ktoś wytłumaczyć co to takiego? jakiś bonus od obrotów?

    pozdrawiam
    kwkw

  • 2. Data: 2002-07-02 11:47:55
    Temat: Re: Cash/Retail Interest Rate
    Od: <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > gdzie xxxxx to prawdopodobnie suma obciążeń karcie.
    >
    > Może mi ktoś wytłumaczyć co to takiego? jakiś bonus od obrotów?

    To jest po prostu informacja, że Citi wprowadził niższe (sic!) oprocentowanie
    po ostatnich obniżkach stóp procentowych. Teraz w Shiti pewnie z powrotem
    wynosi zaledwie 4.5 raza stopa referncyjna NBP.
    Kuba