  • 11. Data: 2002-06-19 19:09:55
    Temat: Re: VC w Lukas Banku - przemyślenia po roku
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "boa" <a...@N...poczta.fm> wystukał(a) na klawiaturze
    parę literek w wiadomości news:aeq3bk$7qm$1@news.tpi.pl...

    > nie mam teraz regulaminu ale kiedys czytalem pare razy oraz tabele
    prowizji
    > i oplat i nie ma tam takiej oplaty - jest tylko jak nie zwrocisz karty

    Chyba chodzi o TOKENa

  • 12. Data: 2002-06-20 09:04:16
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wed, 19 Jun 2002 13:22:16 +0200, "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>
    napisał(-a):

    >No to zabulisz za niewznawianie.
    >Poczytaj regulamin - tam jest tak sprytna konstrukcja, ze musiasz zaplacic
    >za zastrzezenie karty kiedy rezygnujesz...

    nie mam pod ręką regulaminu, ale czy jesteś pewien, że obciążą jeśli
    powiadomię Bank np. na dwa miesiące przed upływem terminu ważności
    karty, że nie chcę wznowienia i obecną kartę będę używał do końca
    terminu jej ważności?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski