  • 11. Data: 2002-03-08 11:16:28
    Temat: Re: VC + GSMy
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-08 at 12:12 n...@p...onet.pl wrote:
    >a już rezygnowałem z inteligo, czyli musze jeszcze zrezygnowac z plusa:(((
    >taki był dobry operator.

    A co ma piernik do wiatraka?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 12. Data: 2002-03-08 11:20:02
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-08 at 12:15 n...@p...onet.pl wrote:
    >czyli musimy jeszcze z plusa zrezygnować a taki był dobry operator:)

    Tego nie mam zamiaru robic :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 13. Data: 2002-03-08 11:59:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Idea...

    > Plus z Inteligo :)

    Tak to tylko jakas promocja... Nie wydaja przeciez VC ! Jesli tak to
    wspolpracuja tez z BRE, mBankiem, Multi ....... i niestety Pekao, ale z WBK
    tez przeciez robili ten system sms i wap...
    A kart odpowiednikow VC CitiEra czy VC WBK Profit...... Plus przeciez nie ma
    :(((
    pzd

  • 14. Data: 2002-03-09 21:51:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Uaaa... Czy Wy mnie chcecie wykonczyc??? :))) Myslisz, ze do kont VIP
    dokladaja? ;)))))

    A ja tam bym byl za- moze nawet bym skorzystal :-))
    Grzegorz