  • 1. Data: 2002-03-08 07:03:04
    Temat: VC + GSMy
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Tak sobie przegladam oferty VC... Citi wspolpracuje z Era, BZWBK z Idea... a
    Plus? Plus nic?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-03-08 07:26:40
    Temat: Re: VC + GSMy
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak sobie przegladam oferty VC... Citi wspolpracuje z Era, BZWBK z Idea...
    > Plus? Plus nic?

    a plus zaczął z Inteligo ... więc może jak inteligo wprowadzi VC ....

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-03-08 07:27:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak sobie przegladam oferty VC... Citi wspolpracuje z Era, BZWBK z Idea...
    > Plus? Plus nic?

    Plus z Inteligo :)

  • 4. Data: 2002-03-08 07:32:11
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-08 at 08:27 AMRA wrote:
    >Idea...
    >
    >Plus z Inteligo :)

    Przestancie!!!! Nie straszcie mnie, bo przestane lubic Plusa :) Dopiero co
    zrezygnowalem z Inteligo :) Z reszta jak na razie, to nie ma mowy o VC, tylko
    siakies smieszne kombinacje. Mam nadzieje, ze jak sie Plus zdecyduje, to juz z
    jakims normalnym bankiem. :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 5. Data: 2002-03-08 07:44:00
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    tylko siakies smieszne kombinacje. Mam nadzieje, ze jak sie Plus zdecyduje,

    ... Pekao SA? :))) Pozdrowienia dla niusy?az100...

    MaciejK

  • 6. Data: 2002-03-08 07:48:38
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-08 at 08:44 Maciek Kycler wrote:

> [...]
    >to juz z jakims normalnym bankiem. :)
    >>
    >... Pekao SA? :))) Pozdrowienia dla niusy?az100...

    Uaaa... Czy Wy mnie chcecie wykonczyc??? :))) Myslisz, ze do kont VIP dokladaja?
    ;)))))

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 7. Data: 2002-03-08 09:35:10
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Uaaa... Czy Wy mnie chcecie wykonczyc??? :))) Myslisz, ze do kont VIP
    dokladaja? ;)))))

    Kiedys do Eurokonta Plus dokladali kartke na GSM Plusa... VIP? Zaraz,
    zaraz... Very Innovative Plus???

    MaciejK

  • 8. Data: 2002-03-08 11:12:32
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Plus z Inteligo :)

    a już rezygnowałem z inteligo, czyli musze jeszcze zrezygnowac z plusa:((( a
    taki był dobry operator.

  • 9. Data: 2002-03-08 11:13:49
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > to juz z jakims normalnym bankiem. :)
    > >
    > ... Pekao SA? :)))  Pozdrowienia dla niusy?az100...

    dziękuje

  • 10. Data: 2002-03-08 11:15:08
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    siakies smieszne kombinacje. Mam nadzieje, ze jak sie Plus zdecyduje, to juz z

    czyli musimy jeszcze z plusa zrezygnować a taki był dobry operator:)