  • 1. Data: 2002-03-08 03:07:56
    Temat: jak działa eliksir
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    Gdzie można zanleźć info na jakiej zasadzie działa eliksir (przelew
    bankowy). Chodzi mi głównie o warunki w jakich godzinach dokonywane są
    przelewy. Próbowałem znaleźć coś przez google ale najwięcej odpowiedzi
    zawierało informację o eliksirze ale w Harrym Poterze.

    Stryket

  • 2. Data: 2002-03-08 04:37:49
    Temat: Re: jak działa eliksir
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Stryket" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > przelewy. Próbowałem znaleźć coś przez google ale najwięcej odpowiedzi
    > zawierało informację o eliksirze ale w Harrym Poterze.

    to kaj www.elixir

    http://www.google.com/search?as_q=www.elixir&num=10&
    btnG=Szukaj+z+Google&as_
    epq=&as_oq=&as_eq=&lr=lang_pl&as_ft=i&as_filetype=&a
    s_qdr=all&as_occt=any&as
    _dt=i&as_sitesearch=

  • 3. Data: 2002-03-08 08:30:43
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

> [...]
    > przelewy. Próbowałem znaleźć coś przez google ale najwięcej odpowiedzi
    > zawierało informację o eliksirze ale w Harrym Poterze.

    http://www.kir.com.pl/produkty_i_uslugi/elixir.html

    Rafał

  • 4. Data: 2002-03-08 08:37:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>