  • 1. Data: 2002-03-07 23:42:56
    Temat: Bankowcy domagaja sie ograniczenia analfabetyzmu
    Od: "Prawdziwy Patriota" <e...@s...com>

    Bankowcy, tak jak wszyscy prawdziwi Polacy powinni
    przyczynic sie do zmniejszenia analfabetyzmu w Polsce
    poprzez pisanie do ambasad
    krajow zachodnich i domaganie sie znacznego zaostrzenia
    wymagan co do wydawanie wiz. Najbardziej wyksztalceni
    Polacy udaja sie do USA wiec do ambasady amerykanskiej
    nalezy wysylac najwiecej listow.

    Ambassador Christopher R. HILL
    U.S. Embassy
    Aleje Ujazdowskie 29/31
    00-540, Warsaw P1

    Jezeli kazdy Polak co jeszcze umie pisac wysle taki
    list to byc moze zostanie wywarta wystarczajaca presja
    aby zmienic terazniejsze wymagania wizowe i ograniczyc
    odplyw najzdolniejszych ludzi z Polski.

    "Dwiescie piecdziesiat tysiecy mlodych ludzi wyjechalo
    z Polski w ostatnich dwóch latach? Nic o tym nie
    slyszelismy, a przeciez to emigracja o ogromnej skali -
    mówia zaskoczeni socjologowie."

    "W Polsce nie ma pracy nawet dla najbardziej
    wartosciowych i wyksztalconych absolwentów"

    http://www.kariera.wprost.pl/?d=03&art=207

    Najbardziej wartosciowi i wyksztalceni opuszczaja
    Polske w gwaltownie wzrastajacym tempie i pozostaja
    wylacznie analfabeci.

    http://www.gimnazjum.pl/opinie/inteligentniinaczej.p
    html

    "Jak wynika z badan OECD, co drugi Polak nie rozumie
    prostego tekstu, takiego jak ulotka reklamowa czy notatka
    prasowa, nie rozumie sensu informacji podawanych w
    telewizyjnych dziennikach. Nie potrafi zrozumiec instrukcji
    obslugi nawet prostych urzadzen, chocby zelazka."

    Juz w Polsce jest 50 procent analfabetow i zreszta nie
    tylko gwaltowny wzrost emigracji w Polsce wplywa na to
    ale i inne przyczyny "a przede wszystkim Internet, a
    poniewaz te media ciagle sie rozwijaja, to i
    analfabetów nam przybywa. Kultura obrazkowa zbiera
    swoje zniwo - uwaza Jolanta Dobrzynska, wicedyrektor
    departamentu kadr i ksztalcenia MEN."

  • 2. Data: 2002-03-08 06:22:22
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Prawdziwy Patriota" <e...@s...com> wrote in message
    > Bankowcy, tak jak wszyscy prawdziwi Polacy powinni
    [...]
    > departamentu kadr i ksztalcenia MEN."

    A poza tym wszyscy zdrowi?

    Plonk warning.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-03-08 06:45:54
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl>

    > Jezeli kazdy Polak co jeszcze umie pisac wysle taki
    >[...]
    > Juz w Polsce jest 50 procent analfabetow[...]

    Patrzac na styl i skladnie "autorskich" fragmentow tekstu dochodze do
    smutnego wniosku, ze Tobie wyjazd niestety nie grozi...
    A szkoda...

  • 4. Data: 2002-03-08 06:56:14
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Prawdziwy Patriota" <e...@s...com> napisał w
    wiadomości news:4WSh8.20099$gQ.5244085@news02.optonline.net...

    > Najbardziej wartosciowi i wyksztalceni opuszczaja
    > Polske w gwaltownie wzrastajacym tempie i pozostaja
    > wylacznie analfabeci.

    Swieta prawda.
    Najlepszy dowod to wygrana SLD w wyborach.

    AO

  • 5. Data: 2002-03-08 06:56:27
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-08 at 07:45 |nz_Mamon wrote:

    >Patrzac na styl i skladnie "autorskich" fragmentow tekstu dochodze do
    >smutnego wniosku, ze Tobie wyjazd niestety nie grozi...
    >A szkoda...

    Patrzac po naglowkach, to on juz wyjechal :) Na szczescie... Nawiedzonych
    ludzi jest u nas wystarczajaco duzo...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 6. Data: 2002-03-08 11:34:11
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > analfabetów nam przybywa. Kultura obrazkowa zbiera
    > swoje zniwo - uwaza Jolanta Dobrzynska, wicedyrektor

    a niech tylko ktoś znich spróbuje zniszczyc mój plan wyjazdu do usa na dłużej
    to wystrzelam!!!!

  • 7. Data: 2002-03-08 12:04:09
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>

    On Thu, 7 Mar 2002, Prawdziwy Patriota wrote:

    >"Dwiescie piecdziesiat tysiecy mlodych ludzi wyjechalo
    >z Polski w ostatnich dwóch latach? Nic o tym nie
    >slyszelismy, a przeciez to emigracja o ogromnej skali -
    >mówia zaskoczeni socjologowie."

    a ja ci powiem tak - jak bede mial mozliwosc, to tez stad
    wyjade. podobne zamiary ma moj kumpel po studiach.
    i nie powstrzymasz tego! gdzie indziej sa znacznie lepsze
    warunki do zycia i egzystencji niz tu. jest szanowane
    prawo i ogolnie jest lepiej. ale co ja tu bede mowil
    wszyscy o tym wiemy. nic mnie nie trzyma w tym kraju...
    --
    maybe shit happens, maybe it doesn't