  • 1. Data: 2002-03-11 11:56:53
    Temat: Jakiej karty najlepiej uzywac?
    Od: "Tuszpas" <t...@p...onet.pl>

    Mam pytanie do szanownych uzytkownikow Forum? Jakiej karty najlepiej uzywac za
    granica, aby moc pobierac gotowke w bankomatach oraz placic np. na stacjach
    benzynowych oraz w sklepach? Generalnie interesuje mnie Europa. Dzieki za
    informacje.

    Pozdrawiam:
    Marek
    t...@p...onet.pl
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-03-11 13:36:31
    Temat: Re: Jakiej karty najlepiej uzywac?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    stacjach
    > benzynowych oraz w sklepach? Generalnie interesuje mnie Europa. Dzieki za

    Eurocarda :)
    Ew. maestro.

    Juz slyszac krzyki VC tez jest ok. (tak jak i VE).

    ale lepszy przelicznik przy pierwszych dwoch i w niektorych miejscahc w
    Europie wiecej punktow akceptujacych.
    Reasumujac wez wszystkie karty :)

  • 3. Data: 2002-03-11 13:48:15
    Od: "Tuszpas" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    >Juz slyszac krzyki VC tez jest ok. (tak jak i VE).
    >
    >ale lepszy przelicznik przy pierwszych dwoch i w niektorych miejscahc w

    Dzieki za info

    Niestety majac konto w PKO BP Eurocard lub Master Card moge jedynie dostac na
    konto gospodarcze
    Moge natomiast dostac Visa Clasic.

    Orientujesz sie jakie sa rożnice w przelicznikach pomiedzy Master Card, Euro
    Card a Visa Clasic?

  • 4. Data: 2002-03-11 14:04:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tuszpas"
> [...]
    > konto gospodarcze
    > Moge natomiast dostac Visa Clasic.
    >
    > Orientujesz sie jakie sa rożnice w przelicznikach pomiedzy Master Card,

    http://www.ebanki.pl/artykuly/karty_i_kursy.html
    postaraj sie jesli juz nie Maestro to przynajmniej bezprowizyjna VE Fortisa
    (e-pakiet)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-03-11 14:24:18
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > Juz slyszac krzyki VC tez jest ok. (tak jak i VE).
    > ale lepszy przelicznik przy pierwszych dwoch i w niektorych miejscahc w

    Hehhe, wcale nie. Bardzo ciężko znaleźć punkt, gdzie akceptują tylko
    Euro/Master, a VISĘ nie.
    Ja mieszkając już trzeci miesiąc w Niemczec i dużo podróżując znalazłem
    tylko jeden taki sklep.

    Generalnie jak coś akceptuje karty, to wszystkie, choć przy płaceniu płaską
    kartą potrzebny jest PIN.

    --
    GJ

  • 6. Data: 2002-03-11 14:32:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Hehhe, wcale nie. Bardzo ciężko znaleźć punkt, gdzie akceptują tylko
    > Euro/Master, a VISĘ nie.

    No tak ale Ty piszesz o Niemeczech (i to nie calych) a ja o Europie :)

    Aczkolwiek kiedys nie moglem na bezclowce we Wloszech zaplacic maestro i
    placilem VC..

  • 7. Data: 2002-03-11 14:43:07
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Aczkolwiek kiedys nie moglem na bezclowce we Wloszech zaplacic maestro i
    > placilem VC..

    na bezclowce miedzy Wegrami a Jugoslawia akceptowai tylko DC :(

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-03-11 15:10:47
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > benzynowych oraz w sklepach? Generalnie interesuje mnie Europa. Dzieki za

    VC

  • 9. Data: 2002-03-11 15:17:28
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > za
    >
    > VC

    taaaaaaaa i za dodatkowy przelicznik przez $ - qrcze chyba ze ktos ne ma za
    co placic tylko za roznice na kursach...

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-03-11 16:26:46
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>
    napisał

    > Hehhe, wcale nie. Bardzo ciężko znaleźć punkt, gdzie akceptują tylko
    > Euro/Master, a VISĘ nie.
    > Ja mieszkając już trzeci miesiąc w Niemczec i dużo podróżując znalazłem
    > tylko jeden taki sklep.

    W wakacje jechalem do Wloch przez Austrie - przy wjezdzie do Austrii
    chcialem kupic winietke na autistrady - jedynie Mastercard, nawet nie
    Maestro :( (na szczescie jeszcze wtedy mialem MC z Handlo.... a teraz ?
    polityka Europay'a w Polsce mnie troszke denerwuje :( )

    pozdrawiam
    Wookasch