  • 11. Data: 2019-02-26 14:30:02
    Temat: Re: [OT] Upsss... strzyżenie owiec
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Feb 2019 04:11:33 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Niestety filtrowania w google groups nie ma - pl.biznes.banki czy
    pl.misc.elektronika da się czytać, ale już pręgierz ciężko.
    > A są jeszcze jakieś inne żyjące grupy godne czytania?

    pl.rec.fantastyka.sf-f jak najbardziej :)

    Tak, wiem, DGCC... ;->

    --
    Imka

  • 12. Data: 2019-02-26 15:16:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 14:30:02 UTC+1 użytkownik Imka napisał:

    pl.misc.elektronika da się czytać, ale już pręgierz ciężko.

    > pl.rec.fantastyka.sf-f jak najbardziej :)
    >
    > Tak, wiem, DGCC... ;->

    De gustibus jak najbardziej, choć życia tam mniej nawet niż na p.b.b. :(

  • 13. Data: 2019-02-26 15:39:47
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Tablet 7" jest niezastąpiony w domu, komputery włączamy o wielkiego dzwonu

    U mnie odwrotnie - komputer włączony prawie cały czas, tableta nigdy nie
    używałem.
    Dwa lata temu kupiliśmy (z drugiej ręki po chyba 350 PLNów) kilka
    monitorów 24" (HP:LA2405x) i szczerze mówiąc już nie wyobrażam sobie
    oglądania świata przez coś mniejszego.
    W pracy mam przed sobą takie dwa, a w domu jeden.
    P.G.