eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUpadek obyczajow w Aliorze › Upadek obyczajow w Aliorze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Upadek obyczajow w Aliorze
    Date: Wed, 19 Jun 2013 12:29:26 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 11
    Message-ID: <kps16e$2qn$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 5-226-118-14.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1371637774 2903 5.226.118.14 (19 Jun 2013 10:29:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Jun 2013 10:29:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:592879
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzwoni telefon, numer komorkowy. Przedstawia sie kobieta z oddzialu, w
    ktorym zakladalem konto dawno temu. Zadnej identyfikacji nie
    przeprowadzila, tylko zapytala czy to pan xxx xxx. I pyta czy nie
    chcialbym jakichs dodatkowych produktow. Mowie - mam u was tyle
    produktow, ze chyba wiecej sie nie da. I wtedy - a ma pan przeciez na
    koncie taka a taka kwote i co pan z tym zrobi? Zamurowalo mnie.
    Odpowiedzialem, ze prawdopodobnie wytapetuje sobie pokoj. Jak pracownik
    banku moze przez telefon podawac takie rzeczy bez wlasciwie zadnej
    identyfikacji rozmowcy? Gdybym to ja do nich zadzwonil i chcial sie
    czegos dowiedziec to pewnie musialbym dowod pokazywac. Chyba sie tam
    przejde i porozmawiam sobie powaznie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1