  • 1. Data: 2019-10-18 10:20:59
    Temat: Idea Zawrotna 2.50% 3M
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    https://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/Regulamin_zawr
    otna_250_3M.pdf
    wprowadzony 17 października 2019

    W mailu potwierdzającym znajduje się załącznik o nazwie
    "(...) Lokata Zawrotna 2,40%.pdf"

    A w treści pdf regulamin wprowadzony 22 lutego 2018 - oprocentowanie
    2.50 %

    :D

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2019-10-18 12:35:47
    Temat: Re: Idea Zawrotna 2.50% 3M
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    >https://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/Regulamin_zaw
    rotna_250_3M.pdf
    >wprowadzony 17 października 2019

    Ale czy to jest regulamin to zalozonej lokaty ?

    >W mailu potwierdzającym znajduje się załącznik o nazwie
    >"(...) Lokata Zawrotna 2,40%.pdf"

    >A w treści pdf regulamin wprowadzony 22 lutego 2018 - oprocentowanie
    >2.50 %

    A ja jeszcze dodam, ze oprocentowanie tych lokat w Idei zalezalo od
    tego, do ktorego banku przelewasz.
    Wiec moze mieli kilka regulaminow, albo podstawiali i generowali na
    biezaco.

    A teraz ... czyzby sie sami pogubili, czy juz pozwalniali informatykow
    ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-10-18 13:13:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 18 Oct 2019 12:35:47 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    .com...
    wrotna_250_3M.pdf

    >Ale czy to jest regulamin to zalozonej lokaty ?
    Tak, ten link pojawia sie w komunikacie o robionym przelewie.

> [...]
    >tego, do ktorego banku przelewasz.
    o!

    >A teraz ... czyzby sie sami pogubili, czy juz pozwalniali informatykow
    Pogubili się rok temu skoro regulamin z 2018 dołączają :)

    WAM