    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Unia nas kocha w mBanku
    Date: Tue, 22 Oct 2019 18:17:31 +0200

    "J.F." 5dadff05$0$17357$6...@n...neostrada.pl

    > Ale te odsetki mnie zainteresowaly - co to za "produkt" ?

    Mnie też interesują -- oto fragment Regulaminu:

    =================
    4. Nowe środki to - różnica pomiędzy kwotami A i B (nowe środki= A-B)
    A - to suma Twoich pieniędzy w dniu, w którym składasz wniosek,
    B - to suma Twoich pieniędzy w dniu 30.09.2019.

    W kwotach A i B uwzględniamy saldo własne, czyli pieniądze w złotych polskich na
    rachunkach indywidualnych,
    których klient jest posiadaczem lub współposiadaczem, rachunki oszczędnościowe oraz
    lokaty, w tym lokaty na nowe
    środki. W powyższych kwotach nie zostają uwzględnione linie kredytowe. Informację o
    kwocie Nowych środków,
    znajdują się we wniosku o otwarcie Rachunku oraz w szczegółach Rachunku w serwisie
    transakcyjnym po
    uruchomieniu promocji i obrazują one ich stan na ostatni dzień roboczy.

    Kwota Nowych środków na Rachunku jest liczona codziennie. Każda transakcja (np.
    przelew zewnętrzny, uznanie,
    płatność kartą, spłata zobowiązań) zmniejsza lub zwiększa kwotę Nowych środków, które
    są obejmowane
    promocyjnym oprocentowaniem. Bank w okresie obowiązywania oprocentowania promocyjnego
    będzie na koniec
    każdego dnia wyliczał różnicę pomiędzy kwotami A i B i na ich podstawie ustalał
    aktualną wysokość nowych
    środków na Rachunku oraz przyporządkowywał właściwe oprocentowanie do środków
    zgromadzonych na Rachunku.
    =================

    IMO A i B są stałymi...

    Na razie mam info z banku:

    do 0,00 PLN - 2,30% - nowe środki, ważne do 22.02.2020
    nadwyżka ponad 0,00 PLN do 99 999,99 PLN - 0,40% - stare środki
    nadwyżka ponad 99 999,99 PLN - 0,70% - stare środki

    choć:

    - miałem ponad 147 złotych w chwili składania Wniosku
    (miałem na eKoncie; później przelałem na stosownie zmodyfikowane Oszczędne)
    - teraz mam na ww. Oszczędnym jeszcze więcej

    --