  • 1. Data: 2011-11-13 22:54:34
    Temat: Uncje złota do szuflady
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, myślę za w czasu o emeryturze i zastanawiam się nad czymś
    stabilnym ale pewnym. Pomijając wszystkie inne obawy o spokojny sen, ze
    strony prawnej i/lub rządu należy się obawiać skupowania złota i wyrobów
    oraz trzymania ich w szufladzie/ogródku czy kto gdzie woli w Polsce?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2011-11-13 23:01:35
    Temat: Re: Uncje złota do szuflady
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawnej i/lub rządu należy się obawiać skupowania złota i wyrobów oraz
    > trzymania ich w szufladzie/ogródku czy kto gdzie woli w Polsce?

    sformułowanie "i/lub"nie ma sensu
    reszta też

  • 3. Data: 2011-11-13 23:03:31
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

> [...]
    > prawnej i/lub rządu należy się obawiać skupowania złota i wyrobów oraz
    > trzymania ich w szufladzie/ogródku czy kto gdzie woli w Polsce?

    a stabilne i pewne jest tylko jedno - rodzina
    w dodatku nie mozesz dać ciała w tym zakresie; to taki warunek niezbędny
    choć nie dający pewności

  • 4. Data: 2011-11-13 23:07:46
    Od: fatso <f...@t...net>

    nie chcesz zlota to kup sobie grob.
    Najlepiej przy kosciele. Cena bedzie rosla zawsze w gore wiec polezysz
    w nim
    te 20-30 lat i zezwolisz dzieciom by go sprzedaly z zyskiem gdy ciebie
    dawno juz zezarly robaki.

  • 5. Data: 2011-11-14 18:58:44
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 13-11-2011 o 23:54:34 Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

    > Witam, myślę za w czasu o emeryturze i zastanawiam się nad czymś

    zastanów się nad 2-4 dzieci.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2011-11-14 19:07:44
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > zastanów się nad 2-4 dzieci.

    ksiądz, policjant, wojskowy i w skarbowym

  • 7. Data: 2011-11-14 19:08:55
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "skippy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > ksiądz, policjant, wojskowy i w skarbowym

    wyrwać sobie flaki, ale tak je poprowadzić
    serio

    ja zrobiłem błąd, mam 1, i nic z tych ww rzeczy nie bedzie na 100%

  • 8. Data: 2011-11-14 19:41:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > zastanów się nad 2-4 dzieci.

    Zrobić Wójta, Pana i Plebana.
    Córki abortować jako pomyłki genetyczne.

    --
    marfi

  • 9. Data: 2011-11-14 21:15:23
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ja zrobiłem błąd, mam 1, i nic z tych ww rzeczy nie bedzie na 100%

    A na co się zanosi ? :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-11-14 21:22:30
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A na co się zanosi ? :).

    w sumie ksiądz kk opada
    chociaż jak sie zastanowić, to też nie do końca