  • 11. Data: 2014-09-01 21:04:17
    Temat: Re: Umowy kredytowe (filozoficznie)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A ty dałbyś na raty komuś
    > kto jest obcy i kto się dopiero będzie tego uczył?

    a myślisz, że analityk da decyzję pozytywną?

    możliwe jest negocjowanie warunków i niektórych zapisów, ale PO decyzji
    kredytowej, zanim nie otrzymasz pozytywnej nikt nie będzie rozmawial nt.
    umowy, gdyż skąd wiadomo, że kredyt otrzymasz?

    złóż wnioski w 3 bankach, które mają najciekawszą ofertę, a jak
    dostaniesz decyzje to negocjuj, nie wszystko się da, ale są parametry, o
    których można z bankami rozmawiać

    minusem jest to, że kwota jest niska, bo być może nikomu nie będzie się
    chciało pochylać nad negocjacjami

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2014-09-01 21:56:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości
    >A ty dałbyś na raty komuś
    >kto jest obcy i kto się dopiero będzie tego uczył?

    Zapewne bym wolal cala kwote. Tacy ratalni to wiadomo - nie beda
    splacac.

    Ale jakbym chcial sprzedac, a innego chetnego z gotowka nie bylo ...

    J.

  • 13. Data: 2014-09-02 05:18:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bolko" 1...@g...co

    : Natomiast tekst umowy, nie ma mowy.

    Citi zmodyfikował umowę, gdy poprosiłem.
    Mille długo (jedna (ale nie jedyna) z rozmów
    telefonicznych trwała ponad 30 minut) pertraktował
    i doszliśmy do porozumienia dopiero parę lat później.

    : Panie mają zablokowany wzór i koniec.

    Koniec też mają zablokowany? Blokada końca nie jest istotna. ;)

    : Word nie pozwala na zmianę :)

    Może ręczna zmiana? Może ksero z maskownicą?
    A może dałoby się przepisać umowę -- o ile
    nie jest umową książeczkową. ;) Kamerki smartfonowe
    dają niezłe fotki, które smartfonowe aplikacje
    OCeRrują bezproblemowo. ;)

    : A ja mam podstawowy problem chcę pożyczyć kasę

    To wiemy.

    : i móc ją oddać w ciągu dwóch lat do banku
    : nie ponosząc z tego powodu żadnych kosztów.

    IMO bardzo często można po prostu zwrócić.

    : Chcę sobie zapewnić cash-flow tak na wszelki wypadek.

    > Omijaj PeKaO, BZWBKKB, klony LCz i inne banki z�e.

    : A BZWBK przy ocenie tylko procentów dał mi najlepsze warunki.

    Brak klientów muszą czymś nadrabiać.

    : To jakie Banki polecasz do kredytów/leasingów?

    Bezproblemowe. :) IMO Citi i Mille to
    dobre banki, choć zupełnie odmienne.
    Co z tego, że BZWBKKB da niskie procenty,
    skoro później je policzy w sposób dziwny? :)

    To zły bank. Takoż z PeKaO.

    -=-

    Znam człowieka, który negocjował różne umowy -- nie tylko bankowe.
    Nawet wydębił pocztowy stempel na piśmie wysłanym listem poleconym.
    (chodzi o to, że Poczta kwituje wysłanie listu bez zaglądania do
    wnętrza koperty; on wydębił poświadczenie wysłania listu konkretnej
    treści a nie listu w ogóle)

    I to on zauważył, że z ubezpieczycielem czy bankiem wiąże nas... Umowa.
    Zatem my -- umawiamy się. Co to za umowa, w której jedna ze stron nie
    ma nic do powiedzenia i musi albo przyjąć narzucone warunki, albo
    odrzucić umowę?

    -=-

    Od dawna moje jedyne kredyty to karty kredytowe i bezpłatny
    limit debetowy w Mille, zatem raczej nie pomogę. IMO możliwość
    bezkarnego zwrócenia szmalu to wymóg niezbywalny.

    100 kpln to mało. Mille dał mi 40kpln limity debetowego ,,na gębę''.
    2 czy 3 takie limity -- i masz, co chcesz. O ile korzystasz tylko
    przez tydzień miesiącu -- mas za freeko w pierwszym roku. Mając
    kilka zsynchronizowanych --- można mieć szmal za free. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-09-02 05:35:02
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 1 Sep 2014 04:21:02 -0700 (PDT), Bolko <s...@g...com>
    wrote:

    >Chcę przejąć małą firmą która działa już 5 lat.
    >
    >Trochę chodziłem koło tego tematu kredytów.
    >Generalnie jest tak że można rozmawiać o kosztach bezpośrednich
    >procenty prowizje itd.
    >Natomiast tekst umowy, nie ma mowy.
    >Panie mają zablokowany wzór i koniec.
    >Word nie pozwala na zmianę :)
    >
    >A ja mam podstawowy problem chcę pożyczyć kasę
    >i móc ją oddać w ciągu dwóch lat do banku
    >nie ponosząc z tego powodu żadnych kosztów.

    Ze coooo? A jak interes bedzie mial bank zeby ci pozycyc pieneidze i
    na tym nei zarobic? Zwroc sie do Swietego Mikolaja

    A.L.

  • 15. Data: 2014-09-02 14:08:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "A.L." q...@4...com

    > Ze coooo? A jak interes bedzie mial bank zeby ci pozycyc pieneidze i
    > na tym nei zarobic? Zwroc sie do Swietego Mikolaja

    Zapłaci prowizję i odsetki za okres używania forsy.
    IMO złoty interes dla banku. Klient płaci prowizję
    za rok z góry, ale korzysta przez pół roku.

    -=-

    BT?W -- czy można pieniądze wziąźć w lising? ;)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Leasing <-- jeśli ktoś
    zarzuca mi nieortograficzne pisanie, wyjaśniam, o co
    mi pędzi i fruwa oraz biega

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-09-02 15:03:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 września 2014 14:08:11 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Zap�aci prowizj� i odsetki za okres u�ywania forsy.
    > IMO z�oty interes dla banku. Klient p�aci prowizj�
    > za rok z g�ry, ale korzysta przez p� roku.
    Albo druga wersja: klient weżmie pożyczke, zapłaci prowizję ale pożyczki nie odda a
    "egzekucja bezskuteczna";)

  • 17. Data: 2014-09-02 17:24:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" c...@g...co

> [...]

    : Albo druga wersja: klient weżmie pożyczke, zapłaci
    : prowizję ale pożyczki nie odda a "egzekucja bezskuteczna";)

    W takim razie -- nie zrozumiałem wątkotwórcy. Myślałem,
    że on chce oddać to, co pożyczy, i to wraz ze stosownymi
    opłatami, ale chce to uczynić przed czasem i chce, aby
    odsetki liczono tylko za czas wzięcia pożyczki a za
    przedterminową spłatę bank nie naliczył żadnej
    ,,umownej'' kary.

    [ewentualnie Ty bujasz w oparach absurdu, na dodatek kalecząc pisownię]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-09-02 21:26:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 września 2014 17:24:22 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > [ewentualnie Ty bujasz w oparach absurdu, na dodatek kalecz�c pisowni�]
    Masz coś żle ustawione w czytniku i krzaczysz.

  • 19. Data: 2014-09-02 22:48:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 6...@g...co

    Date: Tue, 2 Sep 2014 17:24:22 +0200

    Date: Tue, 2 Sep 2014 12:26:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Umowy kredytowe (filozoficznie)
    From: Kris <k...@g...com>

    Ja mam źle, czy Ty?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-09-03 01:44:40
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 2 Sep 2014 22:48:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ja mam źle, czy Ty?

    Francowate google pieprzy kodowanie!

    --
    Pozdrowienia,