  • 1. Data: 2005-06-08 10:24:36
    Temat: Umowa na czas okr. a kredyt
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Hej!

    Jak w temacie, wiem ze trudno uzyskac kredyt majac umowa na czas okreslony
    ale gdzies obilo mi sie o uszy ze sa banki, ktore takim osobom kredytow
    jednak udzielaja.
    Nie mam zadnych kredytow, kart, debetow. Mam dobra pensje tyle ze umowa
    jeszcze 8 miesiecy (bedzie przedluzona)

    Do jakiego banku moglbym ewentualnie z tym isc?
    vx

  • 2. Data: 2005-06-08 10:49:09
    Temat: Re: Umowa na czas okr. a kredyt
    Od: "Tomasz" <t...@g...net>

    VigoX wrote:
> [...]
    > umowa jeszcze 8 miesiecy (bedzie przedluzona)
    >
    > Do jakiego banku moglbym ewentualnie z tym isc?

    w wiekszosci (znaczy w tych ktore sam odwiedzilem) umowa na czas okreslony
    nie jest przeszkoda, wazne tylko zeby nie konczyla sie szybciej niz za 6m-cy
    (w ktoryms banku bylo 1roku, ale nie pamietam w ktorym :/ ) od momentu
    podpisania umowy kredytowej.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2005-06-08 12:01:38
    Od: "tomek." <x...@o...pl>

    > Jak w temacie, wiem ze trudno uzyskac kredyt majac umowa na czas okreslony
    > ale gdzies obilo mi sie o uszy ze sa banki, ktore takim osobom kredytow
    > jednak udzielaja.

    BPH, Millenium, BOŚ, ... trzeba pracować minimum od 6 miesięcy, i minimum na
    kolejne 6 miesięcy mieć ważną umowe o prace. Poza tym banki uwzględniają
    _udokumentowane_ dochody -inne niż z tyt. umowy o pracę. Wystarczy że
    _udokumentujesz_ że są to zlecenia cykliczne - np. umowy zlecenia/o dzieło z
    ostatniego roku.

    Ja tak zrobilem, dodalem do tego potwierdzenia przelewow na na moj rachunek
    (wszystkie byly placone przelewami) i nie mialem najmniejszych problemow...

    pozdrawiam
    tom.