  • 1. Data: 2005-06-07 17:03:58
    Temat: BOŚ v mBank
    Od: "KetoM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam Dobrzy Ludzie,
    mam ogromny problem z podjęciem decyzji co do wyboru banku.
    Na pewno do wyboru są tylko te dwa, bo właśnie w tych złożyłem dokumenty,
    i oba się jednocześnie odezwały i chcą już podpisywać umowę.
    A ja nie wiem który wybrać, może trochę szczegółów
    kwota kredytu to 126 tys (100% wartości)na mieszkanie z rynku wtórnego
    oprocentowanie zdecydowanie różne mBank 3,2, BOŚ ok 1,9
    prowizja mBank 2%, BOŚ 1%
    zasadnicza różnica jest przy przewalutowaniach i wcześniejszej spłacie
    w mBanku w/w są bezpłatne, w BOŚ tylko pierwsze przewalutowanie bezpłatne
    reszta płatne 0,7 od pozostałej kwoty kredytu, nadpłacanie rat płatne 0,7% od
    kwoty spłacanej. W BOŚ wymagają także założenia konta ROR płatnego 7zł/m-c.

    kursy waluty w BOŚ to 2.5083 2.7215 różnica 22 gr.
    w mBanku to 2,6129 2,6897 różnica 7 gr. zaokrąglając ;)
    ale co najważniejsze: rata, różnica to ok. 70-80 zł na korzyść BOŚ

    W sumie, wydaje się że odpowiedź jest oczywista, ale może utwierdzicie,
    przekonacie, zasiejecie jakieś nieznane mi wątpliwości, no kurcze cokolwiek ;)

  • 2. Data: 2005-06-07 18:39:04
    Temat: Re: BOŚ v mBank
    Od: "kyle" <d...@o...pl>

    > kursy waluty w BOŚ to 2.5083 2.7215 różnica 22 gr.
    > w mBanku to 2,6129 2,6897 różnica 7 gr. zaokrąglając ;)

    dlaczego porownujesz kursy kupna/sprzedazy dla pieniedzy, a nie dla dewiz?
    tak masz w umowie?
    dziś kursy dla dewiz w BOŚ to: 2.5564 i 2.6784, czyli roznica 12gr, jesli
    dobrze licze.
    niestety nie moge sie doszukac w necie tabeli kursow dla mBanku. podaj
    prosze jakiegos linka (najlepiej zeby byly tam tez dane historyczne), bo
    zaczynam szukac jakiegos dobrego kredytu :-)

    pozdr.
    kyle

  • 3. Data: 2005-06-07 18:44:49
    Od: "KetoM" <k...@W...gazeta.pl>

    kyle <d...@o...pl> napisał(a):
    > dlaczego porownujesz kursy kupna/sprzedazy dla pieniedzy, a nie dla dewiz?
    > tak masz w umowie?

    chyba z pośpiechu albo niedopatrzenia

> [...]
    > prosze jakiegos linka (najlepiej zeby byly tam tez dane historyczne), bo
    > zaczynam szukac jakiegos dobrego kredytu :-)

    kurs pobierałem ze strony multibanku, w końcu to ta sama rodzinka
    http://tinyurl.com/7f2pj

  • 4. Data: 2005-06-07 19:02:39
    Od: "kyle" <d...@o...pl>

    > kurs pobierałem ze strony multibanku, w końcu to ta sama rodzinka
    > http://tinyurl.com/7f2pj
    dzieki, nie zwrocilem uwagi, ze to ta sama grupa.

    pozdr.
    kyle

  • 5. Data: 2005-06-07 21:20:27
    Od: Paweł P <p...@w...pl>

    Użytkownik "KetoM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > w mBanku to 2,6129 2,6897 różnica 7 gr. zaokrąglając ;)
    > ale co najważniejsze: rata, różnica to ok. 70-80 zł na korzyść BOŚ

    Witaj
    Widzę że (praktycznie :) wyboru już dokonałeś.
    Różnica w Spreadzie kursów "Boś'a" i "m" wynosi 1,83% na korzyść "m" na dzień
    07-06-2005 (mBank=2,94%, BOŚ=4,77%).
    Paweł

    Paweł

  • 6. Data: 2005-06-07 21:29:17
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    kursy walut obowiazujace dla mbanku sa podawane na stronie
    www.brebank.com.pl to spolka matka

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 7. Data: 2005-06-07 21:45:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Seb said the following On 2005-06-07 23:29:
    > kursy walut obowiazujace dla mbanku sa podawane na stronie
    > www.brebank.com.pl to spolka matka
    Jaka spólka matka ? To *JEDEN* bank mBank jest oddziałem BRE, Multibank też.
    KJ

    --
    Siłownie, sprzęt sportowy http://strony.aster.pl/kjonca/aster.xhtml#f4y
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl