  • 11. Data: 2015-07-09 10:07:34
    Temat: Re: Umarlo PayU, niech zyje BM - 5% moneyback
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Tue, 07 Jul 2015 22:53:47 +0200, Waldek <m...@n...dam> wrote:

    >Wydawało mi się, że usługa wtedy jest atrakcyjna (i konkurencyjna dla
    >banków),gdy zapłacić mogę każdemu po prostu podając jego nr rachunku,
    >tak się nie da? Jaki sens jest w wprowadzaniu ograniczonej grupy
    >odbiorców?

    A ten MB to niby skad ?
    Musza sie dogadac z odbiorca, aby zechcial im odpalac dole.

    J.

  • 12. Data: 2015-07-09 18:27:47
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Waldek" mnhe8r$c6d$...@n...news.atman.pl
    >
    > Tak przy okazji. ;) Ty widzisz w Toyocie jakiś Depozyt
    > Plus na 4 miesiące? Ja nie widzę. Widzę na 6 miesięcy...
    >
    > Wcześniej w ogóle nie widziałem lokaty 'Depozyt Plus' -- albo
    > wcześniej nie było i pojawiła się dopiero po założeniu lokaty
    > 'Plan depozytowy', albo nie jestem zbyt spostrzegawczy, stąd
    > teraz pytam, aby upewnić się, że dobrą zakładam.

    Bo jest na 6 m-cy,
    a 4 masz go min. utrzymać (regulamin) żeby się załapać na bonusa

  • 13. Data: 2015-07-09 18:32:49
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Waldek" mnhe8r$c6d$...@n...news.atman.pl

    > Getin i Krokodyl też zwracają.
    > [i kot na uboczu, gdy znajdzie coś smaczniejszego...]

    Moj Krokodyl już nie ma niestrawności (z tego tytułu) więc nie zwraca - LOL
    a na Getiny dalej jestem obrażony ....

    Wróciłem do Bila z płatnościami rachunków "cofkową" KK
    - nie wiele, ale zawsze cóś ;)

    Pozdro

  • 14. Data: 2015-07-09 19:47:13
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    numer telefonu mają z Wenezueli ?

    Jean

  • 15. Data: 2015-07-09 23:14:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mnm7nh$i7p$...@n...news.atman.pl

    > Moj Krokodyl już nie ma niestrawności (z tego tytułu)

    Mój nadal rz... Znaczy... Tego... No...

    > więc nie zwraca - LOL
    > a na Getiny dalej jestem obrażony ....

    Posedłem wreszcie na Pocztę z trąbką, aby odebrać list polecony...
    Zanim odebrałem, rzuciła się w moje oczęta zieleń znana mi z InterWiuWiuWiu... ;)

    Getin wyjaśnia, że opłatę za kartę zwrócił, ale tylko dlatego, aby
    nie psuć dobrych relacji, czy jakoś tak... Bo jednak wg niego
    opłatę należało pobrać... Ciekawych ludzi zatrudnia Getin...
    Proszą o kłopoty -- jeśli kartę aktywowano przed podpisaniem
    umowy, upierdliwy klient mógłby narobić szumu... Paru takich
    mądrali [najwyraźniej JF i tam pracuje] i klienci uciekają...

    > Wróciłem do Bila z płatnościami rachunków "cofkową" KK
    > - nie wiele, ale zawsze cóś ;)

    nie 'nie wiele', ale 'niewiele'

    Nie korzystałem jeszcze z usług tego Cwanego Billa.
    Na razie Getin nie zwraca, bo Krokodyl nadal zwraca...
    Później Obaczę, jak będzie... 2 lata mam trzymać konto...

    -=-

    BTW -- ciekawe, kto za mnie zgłosił do Getinu, że chcę mieć tam konto...
    Ja na pewno tego nie uczyniłem. :) Co więcej -- od pewnego czasu nachodzą
    mnie różnymi telefonami różni ludzie i mówią, że zgłaszałem chęć udziału...

    Ile skosił -- chyba wiem. :)

    -=-

    Ja chyba usunę banery i nie będę wstawiał nowych a jedynie będę stawiał
    stosowne odnośniki -- albo będę musiał powiadamiać o cookies... Co za
    obłęd z tymi powiadomieniami... Prawnikom należy odebrać władzę, jeśli
    ludzkość ma przeżyć kolejne stulecia...

    Wiem, że przeklinano mnie za to, że parę razy ;) dobrze wyraziłem
    się o prawnikach. Jestem mściwy, więc napiszę o tych ludziach tak:
    Niech Wam Bóg błogosławi za to, że swymi... Hm... No...
    Pragnieniami otworzyliście mi moje oczy? :)

    Trochę brzydko... Jakbym Bogu rozkazywał...
    Więc inaczej:
    Boże, błagam Cię o to, abyś wynagrodził tym,
    którzy strzegli mnie przed manowcami życia...

    Kiedyś heretyków palono na stosach w majestacie prawa i dla dobra duszy skazańca.
    Dzisiejsze czasu wcale tak daleko nie odbiegają od tamtych pod tym względem...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2015-07-09 23:19:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mnm7e3$ho8$...@n...news.atman.pl

    > Bo jest na 6 m-cy,
    > a 4 masz go min. utrzymać (regulamin) żeby się załapać na bonusa

    Czyli widzę dobrze? A ten 'Depozyt Plus' był, zanim uruchomiłem
    'Plan depozytowy' na 80 dni czy pojawił się (automagicznie)
    dopiero po uruchomieniu 'Planu depozytowego'?

    Wkrótce zabraknie mi forsy na nowe lokaty -- ot i świnia zyskała. :)
    Już z trudem bym wyciągnął 40kpln na Expandera -- 4.5% na 1 miesiąc. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2015-07-09 23:24:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Jul 2015 10:07:34 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A ten MB to niby skad ?
    > Musza sie dogadac z odbiorca, aby zechcial im odpalac dole.

    Po co, przecież można pobrać prowizję od zleceniodawcy.

    --
    Marek