  • Data: 2013-05-06 21:01:40
    Temat: Tytuły wpłat w BPH przy spłacie kredytu
    Od: poszukiwacz <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Od kliku misięcy oglądam przez internet historię spłat mojego
    kredytu w BPH https://www.bph.pl/sezam/index.jsp
    i zastanawia mnie jedna rzecz.
    Otóż, od kilku miesięcy mam nadpłatę prawie 150 zł
    a jednocześnie system pokazuje że mam zaległości (w tym odsetki
    karne chyba sprzed roku) - które miesiąc w miesiąc nie chcą
    pokryć się tą aktualną nadpłatą!
    Nadpłata przenosi się z miesiąca na miesiąc i nie spłaca
    tej starej zaległości.

    Zaległy kapitał 0.00
    Kwota zaległości na dziś 103.71
    W tym odsetki karne 20.71
    Kwota następnej płatności 1021.13

    Wysokość raty miesięcznej 1167.36

    Znalazłem informację w internecie że aby spłacić odsetki karne to
    należy dokonać odrebnej wpłaty z tytułem wpłaty: WIN33
    Informację taką znalazłem na www.forum-bankowe.pl i jest ona z
    2010 roku więc mam pytanie do Was - czy ta sztuczka z tytułem
    wpłaty jest aktualna?