  • 1. Data: 2003-02-02 16:40:57
    Temat: Umowy kredytowe dla kredytów budowlanych - macie kopie???
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Hej!

    Mam prośbę do szanownych grupowiczów...

    chciałbym wziąć nieduży, ale zawsze, kredyt budowlany żeby sobie uwic
    gniazdko...

    Czy ktoś z Was mógłby zeskanować kilka najważniejszych stron ze swoich umów
    i przesłac mi mailem, lub powiedziec o wszystkich pułapkach jakie Was
    spotkały podczas budowy lub zakupu mieszkania?

    Najbardziej interesuje mnie Kredyt Bank, GE Bank Mieszkaniowy i Multibank...

    Dzięki

    Pozdrooo

  • 2. Data: 2003-02-03 10:57:11
    Od: Andrzej Garapich <gara@WYWAL_TOplusgsm.pl>

    On Sun, 2 Feb 2003 17:40:57 +0100, "Jerzy Skrzypczyński"
    <j...@x...wp.pl> wrote:

    >Mam prośbę do szanownych grupowiczów...
    >chciałbym wziąć nieduży, ale zawsze, kredyt budowlany żeby sobie uwic
    >gniazdko...
    [..]
    >Najbardziej interesuje mnie Kredyt Bank, GE Bank Mieszkaniowy i Multibank...

    NO!!, Krzysiek PP...
    Coś dla Ciebie! Przynajmniej tym im się możesz odwdzieczyć...

    pozdrawiam serdecznie,

    Andrzej Garapich
    gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl

    Kto w młodości był socjalistą
    ten na starość będzie świnią

  • 3. Data: 2003-02-03 17:33:57
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    > Najbardziej interesuje mnie Kredyt Bank, GE Bank Mieszkaniowy i Multibank...

    Polecan KB. O Multi raczej zapomnij- takie mają procedury, że szkoda gadać.
    Aha i weź pod uwagę to, że im bardziej będą się uśmiechać i zgadzać z Tobą, to tym
    bardziej kredyt mówi pa pa...
    Składałem papiery w multi i ostatnio w mBanku- żenada i to totalna. To co o tym banku
    się
    wypisuje tutaj i życie, to dwa odrębne bieguny. Nie polecam.
    Co do GE, to słyszałem, że na wstępie wszystko ok, ale potem kroją, że aż miło.
    Godnym polecenia jest PKO BP ( jest w regulaminie zapis o tym, że w pewnych
    przypadkach
    nie potrzeba wyceny nieruchomości) i właśnie KredytBank- niższe prowizje za
    przyznanie
    kredytu. Chociaż dzisiaj dowiedziałem się, że w PKOBP podnieśli 1,5-3%, ale za to
    spuścili
    trochę oprocentowanie 7,42 o ile się nie mylę.
    W mBanku ostatnio było od 9,55% hehe... tak samo pewnie w multi, bo to ten sam bank i
    te
    same osoby w BKD :-))
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-02-03 17:35:15
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    I polecam wątek na formum muratora. Zawsze to jakieś źródło informacji :-)
    http://forum.murator.com.pl/viewtopic.php?topic=6806
    &forum=42&28
    Grzegorz

  • 5. Data: 2003-02-03 17:57:53
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Dzięki

    Mam chrapkę na Multi jednak....

    Może to zależy od oddziału...

    Pozdroooo

  • 6. Data: 2003-02-03 19:22:32
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

  • 7. Data: 2003-02-03 19:23:52
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

  • 8. Data: 2003-02-03 19:41:55
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    > Mam chrapkę na Multi jednak....
    >
    > Może to zależy od oddziału...

    Jak chcesz, ale nie obiecuj sobie za dużo - oni wszystkie dokumenty wysyłają do Lodzi
    tam tak naprawdę podejmują decyzję. Nie odstrasza Cię prowizja 2%, która nie jest
    negocjowalna i oprocentowanie ? Przecież to kredyt na lata.
    Powodzenia.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2003-02-03 19:43:58
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    Przepraszam za te puste posty, ale sobie kupiłem klawiaturę Logitecha- super duper
    bajer,
    który przy odpowiednio wciśniętej kombinacji alt+shift i l (jak łódź) wpada w trudny
    do
    opanowania szał :-(((
    Grzegorz

  • 10. Data: 2003-02-03 20:26:23
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

> [...]
    nie jest
    > negocjowalna i oprocentowanie ? Przecież to kredyt na lata.

    Nie wypada tak źle jak bierzesz WWJ.... To kredyt w postaci debetu na
    koncie....

    Martwi mnie tylko ta prowizja, i koniecznośc rozliczania się z każdej
    faktury...

    Wiem ze w KB podchodzą do tego bardziej na luzie...