  • 1. Data: 2002-07-23 21:38:45
    Temat: Transakcja VC MultiBanku
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy wie ktos po ilu dniach schodzi transakcja, ktora odbyla sie
    bez autoryzacji z bankiem? Kupowalem dzisiaj cos za kilkadziesiat
    zlotych, wszystko ladnie, szybko i bezbolesnie, wiec pomyslalem,
    ze pewno bez autoryzacji z bankiem. Sprawdzilem i faktycznie bez
    autoryzacji, tylko zastanawia mnie po ilu dniach taka transakcja
    jest rozliczana?

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 2. Data: 2002-07-23 21:42:42
    Temat: Re: Transakcja VC MultiBanku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 23, 2002 at 11:38:45PM +0200, Stiwi wrote:

> [...]
    > ze pewno bez autoryzacji z bankiem. Sprawdzilem i faktycznie bez
    > autoryzacji, tylko zastanawia mnie po ilu dniach taka transakcja

    W teori w przeciagu 244h (tzn. w nocy przy przesylaniu danych powinna
    pojawic sie blokada + obciazenie). W praktyce bywa roznie, zwlaszcza
    jak po drodze trafisz jakies swiateczne dni. I neich mi nikt nie mowi
    ze to nie powinno miec wplywu ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-07-23 21:47:39
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > pojawic sie blokada + obciazenie). W praktyce bywa roznie, zwlaszcza
    > jak po drodze trafisz jakies swiateczne dni. I neich mi nikt nie mowi

    Dzieki za szybka odpowiedz :-)

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 4. Data: 2002-07-23 22:11:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 23, 2002 at 11:47:39PM +0200, Stiwi wrote:

> [...]

    Huh, nie 244h, ale 24h ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-07-23 22:11:18
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Stiwi wrote:
> [...]
    > ze pewno bez autoryzacji z bankiem. Sprawdzilem i faktycznie bez
    > autoryzacji, tylko zastanawia mnie po ilu dniach taka transakcja

    1-4 dni robocze
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-24 11:41:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Stiwi" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ze pewno bez autoryzacji z bankiem. Sprawdzilem i faktycznie bez
    > autoryzacji, tylko zastanawia mnie po ilu dniach taka transakcja

    Z mojej praktyki wynika, ze w 95% przypadków są to zawsze 2 dni robocze.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski