  • 1. Data: 2002-05-21 08:43:29
    Temat: Inteligo - potwierdzenie przelewu
    Od: "TT" <t...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    Ile czekaliście na potwierdzenie przelewu, ja czekam już dwa tygodnie i
    powoli zaczynam się irytować na ten bank.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2002-05-21 14:19:06
    Temat: Re: Inteligo - potwierdzenie przelewu
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TT" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ile czekaliście na potwierdzenie przelewu, ja czekam już dwa tygodnie i
    > powoli zaczynam się irytować na ten bank.

    Zadzwoń i spytaj się. Jeśli sprawa się przedłuża - poproś konsultanta o
    zapisanie sprawy do wyjaśnienia...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 3. Data: 2002-05-21 15:00:25
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <acdlc2$984$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "TT" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zadzwoń i spytaj się. Jeśli sprawa się przedłuża - poproś konsultanta o
    > zapisanie sprawy do wyjaśnienia...

    Uwazam to za bezsensu i strate czasu. W ogole jestes naprawde negatywnie
    nastawiony do tego banku i trzymam tam pieniadze naprawde w bardzo
    minimalnej sumie
    Jezeli ktos mysli ze Inteligo to DOBRY BANK TO SIE MYLI!

    Byla swego rodzaju nagonka na ten bank robia przekrety, nierzetelnie
    informuja, wprowadzaja nagle zmiany w oplatach, choc mialo byc inaczej
    itd.

    Z ostaniego okresu moge powiedziec tak, ze mimo ze wplacilem na konto
    okreslona sume zanim przestala obowiazywac promocja zwiazana z
    wstrzymaniem oplat Inteligo (6 maja) to na koniec dnia mojego
    rozliczeniowego ok 17 maja zostalo mi potracone ok 5 zl kary?!+ oplata za
    karte. Czy to jest wporzadku? Wydaje mi sie ze nie, gdyz od czasu kiedy
    zaczely obowiazywac oplaty 6 do 17 caly miesiac nie minal jak to jest w
    nowym rozporzadzeniu stwierdzone

    Dodatkowo chialbym nadmienic, iz moj ojciec 2 ktornie probowl zablokowac
    transfer (stala operacja) oplaty do ZUS (wczesnij przelal recznie) i
    niestety mimo tego ze radzil sie konsultanta i mialy byc srodku
    zabolokowane to i tak niepotrzebne kwoty wychodzily z Banku! (2 x)
    Czy to jest fachowosc?

    POwiem wiec tak, jesli nie musisicie to nei zakladajcie konta w Inteligo.
    Jesli chcecie miec karte do placenia w internecie (ja tylko po to
    zalozylem) to lepiej juz wyrobic sobie zwykla Vise Clasic np w PekaoSa lub
    BZWBK niz narazac sie na stresy w tym rzeczywiscie WIRTUALNYM BANKU

    Pozdrawiam

    Maciej

  • 4. Data: 2002-05-21 15:30:04
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnaeknn7.qgs.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

> [...]
    > minimalnej sumie
    > Jezeli ktos mysli ze Inteligo to DOBRY BANK TO SIE MYLI!

    Każdy niech uważa, jak chce. Ja uważam go za bank z bardzo dobra obsługą i
    ofertą.

    > Byla swego rodzaju nagonka na ten bank robia przekrety, nierzetelnie

    Przekręty?

    > informuja, wprowadzaja nagle zmiany w oplatach, choc mialo byc inaczej
    > itd.

    "Miało być inaczej"... Wszystko się zmienia... Tym bardziej może TOiP
    banku...

> [...]
    > karte. Czy to jest wporzadku? Wydaje mi sie ze nie, gdyz od czasu kiedy
    > zaczely obowiazywac oplaty 6 do 17 caly miesiac nie minal jak to jest w

    6 maja została zakończona promocja. Od tego momentu wszystkie pozycje TOiP
    obowiązują i są pobierane z opisaną w TOiP częstotliwością.

    I w 100% słusznie 17 maja pobrano Ci miesięczną opłatę za kartę z góry za
    następny miesięczny okres rozliczeniowy. Jak najbardziej słusznie.

    Co do opłaty za prowadzenie konta - oblicz sobie, jakie jest Twoje średnie
    miesięczne saldo. Jeśli jest więszke od 100 PLN - bank nie ma prawa pobrać
    tej opłaty. Pewnie było mniejsze od 100 PLN.

    Nie jest to kara, a opłata za prowadzenie konta. Ewentualnie "kara" w
    cudzymsłowiu...

> [...]
    > niestety mimo tego ze radzil sie konsultanta i mialy byc srodku
    > zabolokowane to i tak niepotrzebne kwoty wychodzily z Banku! (2 x)

    Mimo usilnych trudów, nie zrozumiałem, o co w tej wypowiedzi chodzi.

    Do ZUS można wysłać albo przelew jednorazowy, albo ustawić płatność.
    Każde z nich można odwołać, zanim zostanie wysłane, za pomocą konsultanta,
    podając kod z karty kodów.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 5. Data: 2002-05-21 16:20:48
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <acdp5q$fus$2@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
> [...]
    l...

    > Każdy niech uważa, jak chce. Ja uważam go za bank z bardzo dobra obsługą i

    To widac mamy odmienne zdanie. Byc moze jest to bank ktory ma pewien zasob
    uslug odrozniajacych go od innych bankow, jednak najwazniejsze jest chyba
    zaufanie do niego i swiadomosc ze bezpiecznie, bez jakis problemow,
    stresow, oddzwonien do konsultanow swoje pieniazki tam lokuje.

    > Przekręty?

    W tym znaczeniu przekredy iz nastapilo:
    - ukrywanie pewnych faktow
    - niezbyt powaznie traktowanie klientow
    - naprawde bezsensowna promocja "Krag Przyjaciol"

    W ogole nie chce mi sie rozpisywac na ten temat, i Ty jako stary bywalec
    tej grupy (siegajac do archiwum) wiesz dobrze jaka wrzawe i ile bylo
    postow zwiazanych z postepowanie banku Inteligo wobec klientow.
    Nie neguje prawa do wprowadzenia oplat, lecz jak w jaki sposob zostaly
    wprowadzone i przedstawione.

    > "Miało być inaczej"... Wszystko się zmienia... Tym bardziej może TOiP
    > banku...

    Patrz wyzej...

> [...]
    > miesięczne saldo. Jeśli jest więszke od 100 PLN - bank nie ma prawa pobrać
    > tej opłaty. Pewnie było mniejsze od 100 PLN.

    Powiem tak. Nie trzymam tam (wiadomo dlaczego) wielkiej ilosci gotowki,
    lecz tylko tyle zeby zgodnie z nowym regulaminem nie placic "kary" za brak
    "kaucji" w wysokosci 100zl (ja to tak pojmuje!) oraz w razie czego przelac
    tam okreslona kwote (platnosc w internecie itd.
    Co do oplaty to...
    1.Chialem zauwazyc ze oplatnosci jescze w tym banku nie bylo i tak
    naprawde dopiero teraz zaczela funkcjonowac na dobre.
    2.mLinia informaowala mnie ze zanim ta niby "promocja " przestanie
    obowiazywac to klienci w ODPOWIEDNIM WYPRZEDZENIEM zostanie o tym
    poinformowani, zeby odpowiednio sie przygotowac.
    3.W okresie kiedy pojawilo sie info odpowiednia kwota zostala przelana (6
    maja)

    ( * co do tych "przekretow", to wlasnie te wyzej wyjasniena sa nastepnym
    przykladem jak bank manipuluje osobami ktore tam posiadaja konta)

    > Nie jest to kara, a opłata za prowadzenie konta. Ewentualnie "kara" w
    > cudzymsłowiu...

    Nie, to JEST kara (oplata za prowadzenie jakby wszystkich obowiazywala)
    za nie posiadanie odpowiedniej kwoty na koncie (nastepny przekret zwiazany
    min z promocja "Krag przyjaciol" i usuwaniem pustych kont)

    > Mimo usilnych trudów, nie zrozumiałem, o co w tej wypowiedzi chodzi.
    > Każde z nich można odwołać, zanim zostanie wysłane, za pomocą konsultanta,
    > podając kod z karty kodów.

    Problem wlasnie polega na tym ze niestety nie dalo sie odwolac z pomoca
    konsultanta tejze operacji.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-05-21 18:18:35
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnaeksdu.2sa.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

> [...]
    > zaufanie do niego i swiadomosc ze bezpiecznie, bez jakis problemow,
    > stresow, oddzwonien do konsultanow swoje pieniazki tam lokuje.

    Ja właśnie mam taką świadomość.

    A ostatnio właśnie na mBank się nadziałem - ale tutaj zapraszam na forum
    mBanku.

    > W tym znaczeniu przekredy iz nastapilo:
    > - ukrywanie pewnych faktow

    To się nazywa język marketingu. :)

    > - niezbyt powaznie traktowanie klientow

    Nie zauważyłem.

    > - naprawde bezsensowna promocja "Krag Przyjaciol"

    Już zakończona. Teraz mBank odkupił konkurs. ;)))

> [...]
    > postow zwiazanych z postepowanie banku Inteligo wobec klientow.
    > Nie neguje prawa do wprowadzenia oplat, lecz jak w jaki sposob zostaly

    Od razu stary bywalec. ;)

    Co do sposobu wprowadzania nowej TOiP - fakt - informacja ta była podana w
    sposób wyjątkowo ukryty - zgadzam się.
    Można jednak podać pewne argumenty obronne:
    - wprowadzono promocję
    - jeszcze w kwietniu informowano na stronach www.inteligo.pl o zakończeniu
    promocji. Tam już opisano DOKŁADNIE jakie opłaty i kogo będą dotyczyć. To
    było fair.
    Informację o zakończeniu promocji do www.inteligo.pl dodano 25.04.2002.

    I zostali - info na www.inteligo było już 25.04.2002.

    > 3.W okresie kiedy pojawilo sie info odpowiednia kwota zostala przelana (6
    > maja)

    Info pojawiło się wcześniej.
    I gdybyś miał koniec okresu rozliczeniowego siódmego maja - to już tego dnia
    pobrano by opłatę - całkowiecie zgodnie z zasadami i fair-play.
    Pierwszą opłatę - za kartę.
    I drugą - "karę" za prowadzenie rachunku, jeśli średnie miesięczne saldo
    było mniejsze od 100 PLN w CAŁYM POPRZEDNIM OKRESIE MIESIĘCZNYM. Nie tylko
    od 6 maja, ale od poczatku danego okresu miesięcznego.

    > Problem wlasnie polega na tym ze niestety nie dalo sie odwolac z pomoca
    > konsultanta tejze operacji.

    Każdą operację można odwołać poprzez konsultanta, zanim wyjdzie ona z banku
    elixirem. MUSI SIĘ DAĆ.

    Opisz to dokładnie, bo pisałeś coś o zleceniu stałym, a ja nie widzę nawet
    zlecenia stałego do ZUS... Ciekawi mnie to, poproszę o dokładniejsze
    informacje.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 7. Data: 2002-05-21 19:27:20
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ace31v$31i$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
> [...]
    l...

    > A ostatnio właśnie na mBank się nadziałem - ale tutaj zapraszam na forum

    Tez czytam i jak na razie nie zrazilem sie do niego. Byc moze promocje
    troche niezbyt obecnie wykombinowali, ale za to
    nie "oszukuja" i robia czegos na niekorzysc klienta (moje osobiste
    odczucie)

    > To się nazywa język marketingu. :)

    Wszelkeigo rodzaju reklamy, efektowne ale dobre promocje, wieksze
    hehe oprocentowanie i mniejsze lub 0 oplaty to jest marketing.

    Ukrywanie czegos, mowienie w sposob pokretny, przedstawianie czegos
    niezbyt jasnym swietle, sprzyja wydaje mi sie reakcji wrecz odrwotnej -
    odwracaniem sie klienta od banku, wywlowywaniem jakies niesmaku, braku
    zaufania. Nie emozesz tego nazwac chwytem marketingowym.

    > Nie zauważyłem.

    Ja caly czas o tym pisalem , JAK TY CZYTASZ?!

    To ze zakonczone to nie jest wcale usprawiedliwienie :)))) , co do mBanku
    (z tego co wiem to na formu mBanku bylo to poruszane )to chyba bardziej
    wyglada na wypadek przy pracy, zwlaszcza, ze przedstawiciele
    mBanku w tej kwestii sie wypowiadali
    Zobaczymy co z tego wyniknie i jak sprawa sie potoczy.

> [...]
    > sposób wyjątkowo ukryty - zgadzam się.
    > Można jednak podać pewne argumenty obronne:

    No wlasnie hehe kiedys ta promocje trzeba bylo zakonczyc. Najwazniejsza
    rzecza w tej kwesti jedna jednak KIEDY TO ZROBILI, W JAKIM CZASIE.
    Zapomniales kolego dodac jescze, ze wowczas mieslismy najdluzszy okres dni
    wolnych i kto mogl bral z 2 dni dodatkowego uropu i uciekal gdzie
    odpoczac poza miejscem zamieszkania. Z informacj TV wynika ze chyba tak
    wiekszosc postapila, tak wiec naprawde gratulacje dlas Inteligo za
    nastepny malutki "zabieg marketingowy" (przekrecik)

    > Info pojawiło się wcześniej.

    Jak wyzej...

    > I gdybyś miał koniec okresu rozliczeniowego siódmego maja - to już tego dnia
    > pobrano by opłatę - całkowiecie zgodnie z zasadami i fair-play.

    Fair -play??? No co Ty? Oplaty nie obowiazywaly jescze nie weszly w zycie
    (bo operacja zostala wstrzymana zanim w o gole ruszyla) Okreslenie
    terminu dokladnego wyznacza PUNKT od kiedy nalezy "odliczac czas" (prawo
    nie moze isc wstecz) i ja to tak pojmowalem.
    Byc moze blednie, jednak wlasnie takie malutkie niezgodnosci,
    nieporozumienia orab brak jasnych klarownych regol wplywa na moje
    nastawienie do tego banku takie, a nie inne.To co nizej cytujesz jest tym
    wlasnie jednym z wielu "przekretow" i jestem bardzo ciekaw jaki bedzie
    nastepny ehh
    .
> [...]
    > było mniejsze od 100 PLN w CAŁYM POPRZEDNIM OKRESIE MIESIĘCZNYM

    > Każdą operację można odwołać poprzez konsultanta, zanim wyjdzie ona z banku

    Nie powiem CI dokladnie co i jak bylo bo to nie mi sie przytrafilo i moze
    cos zle opisze etc
    Faktem jest to ze zostal nieopatrznie ustawione zlecenei
    stale ( toku realizacji) po wczesniejszym przelewie recznie tych samych
    srodkow (jakas tam bledna decyzja) Byl to akurat okres weekendowy, tak
    wiec jak wiadomo transfer byl niemozliwy, wiec ojciec zadzwonil do
    konsultanta by zablokowali srodki, by w pierwszy dzien rozlizceniowy do
    wyplyniecia pieniedzy z banku nie doszlo. Niby wszystko bylo OKi ,
    ednak pieniadze poszly ?!
    Rowniez podobnie za drugim razem, kiedy rowniez nic nie mialo isc (bo
    wczesniej juz dwukrotnie poszly) i znow ....

    I na co tu sie zdal polecany przez Ciebie Konsultant?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-05-21 22:21:36
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Tue, 21 May 2002 19:27:20 +0000 (UTC), od
    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> napisano:

> [...]
    >nastawienie do tego banku takie, a nie inne.To co nizej cytujesz jest tym
    >wlasnie jednym z wielu "przekretow" i jestem bardzo ciekaw jaki bedzie

    Chodzi tu tak na serio o to, że jak tu wcześniej zostało ustalone
    W.Nawara był jedynym posiadaczem konta Inteligo, który doczytał do
    końca TOiP, która zaczęła OBOWIĄZYWAĆ dnia 15 lutego. A szkoda.
    Proponuję Macieju przestudiować ją dokładnie.
    A o pobierane opłaty zawsze można się dopytać na infolinii, tylko
    trzeba sobie wcześniej przygotować pytania.

> [...]
    >ednak pieniadze poszly ?!
    >I na co tu sie zdal polecany przez Ciebie Konsultant?

    Może Twój ojciec zablokował sobie środki pod realizację tego przelewu
    (z blokadą wygasającą tuż przed realizacją) No to w takim razie już na
    pewno nie ma siły aby nie został on zrealizowany. Dlaczego po prostu
    nie chciał usunąć przelewu, tylko "blokował środki"?
    No i jak zauważył wcześniej W.Nawara nie ma zleceń stałych do ZUS.
    Polecam więc częściej niż w iNnym banku uaktualniane faq Inteligo. Na
    pewno będzie mniej powodów do marudzenia.

    jahckal