  • 1. Data: 2014-02-14 23:17:19
    Temat: Toyota lokata 4,5%
    Od: Aetius <c...@g...com>

    Pojawiło się po zalogowaniu: "Szanowni Państwo, zachęcamy do skorzystania z promocji
    12 m-cznej Lokaty Aktywnej. Oferujemy aż 4,50% do 50 000 zł. Wystarczy założyć lokatę
    i korzystać z posiadanego w banku Konta. Szczegóły na
    https://www.toyotabank.pl/lokataaktywna.html Z pozdrowieniami Zespół Toyota Bank".
    Tylko uwaga na warunki - m.in. saldo na ROR minimum 2.500 zł (regulamin:
    https://www.toyotabank.pl/_files/Regulamin_promocji_
    Lokata_Aktywna_II_final_2.pdf)

    Coś drgnęło na rynku. mBank też daje trochę więcej niż zwykle - 3,50% na
    czteromiesięcznej (dla nowych środków). Niewiele, ale może to już jaskółki
    nadchodzących lepszych czasów dla depozytów (a przede wszystkim - dla deponentów).

  • 2. Data: 2014-02-15 00:02:30
    Temat: Re: Toyota lokata 4,5%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Aetius" 6...@g...co

[...]

    Co by oznaczało, że stopy RPP maja niewiele do powiedzenia na rynku. :)
    Nadmierne procenty **mogą być** także efektem słabnięcia złotówki lub
    sypaia się gospodarki w ogóle...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-02-15 07:29:42
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Co by oznaczało, że stopy RPP maja niewiele do powiedzenia na rynku. :)
    > Nadmierne procenty **mogą być** także efektem słabnięcia złotówki lub
    > sypaia się gospodarki w ogóle...

    Słabnięcia złotówki? :)
    http://stooq.pl/q/?s=eurpln&c=1m&t=c&a=lg&b=0

    Pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2014-02-15 08:46:56
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    czteromiesięcznej

    (dla nowych środków). Niewiele, ale może to już jaskółki nadchodzących

    Mnie daje tylko 3,0%.

  • 5. Data: 2014-02-15 22:44:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" ldn1hm$v4m$...@n...news.atman.pl

    > Słabnięcia złotówki? :)
    > http://stooq.pl/q/?s=eurpln&c=1m&t=c&a=lg&b=0

    Tyle to ja wiem, że na razie nie widac tego słabnięcia, ale ja piszę
    o przyszłości, nie o teraxniejszości czy przeszłości. Jeśłi %% będą
    rosły, to być może dlatego, że złotówka będzie spadała.

    -=-

    Santander daje 4.1% na 24 miesiące, co oznacza wg mnie przewidywanie wzrastania %%.

    https://www.santanderconsumer.pl/lokata-direct-inter
    net?ID=21001,2,410866395871142&gclid=CP7wo8-Mz7wCFQk
    EwwodGUwAdg

    A jeśłi te %% bedą rosły, to będzie tego jakaś przyczyna.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-02-17 09:02:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Feb 2014 00:02:30 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]
    >: wszystkim - dla deponentów).
    >
    > Co by oznaczało, że stopy RPP maja niewiele do powiedzenia na rynku. :)

    No coz - przy obecnosci kredytow na 30%, czy na 15%, stopy RPP wydaja
    sie faktycznie nie miec wiele do powiedzenia.

    Ciekawe - takich naiwnych/potrzebujacych dla wszystkich nie starczy,
    czy ryzyko przy tym takie ze te 30% jest uzasadnione ?
    No bo ktos te obligacje panstwa na 3% kupuje.

    > Nadmierne procenty **mogą być** także efektem słabnięcia złotówki lub
    > sypaia się gospodarki w ogóle...

    Albo odwrotnie, bo sugeruja ze bankom brakuje kapitalu.
    A to oznaka ze zlotowka i gospodarka maja sie dobrze.

    J.

  • 7. Data: 2014-02-20 00:56:24
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Fri, 14 Feb 2014 14:17:19 -0800 (PST)
    Aetius <c...@g...com> wrote:

    > Pojawiło się po zalogowaniu: "Szanowni Państwo, zachęcamy do skorzystania z
    promocji 12 m-cznej Lokaty Aktywnej. Oferujemy aż 4,50% do 50 000 zł. Wystarczy
    założyć lokatę i korzystać z posiadanego w banku Konta.

    Tak a ostatnia część zdania jest kluczowa. Saldo średnie >2500, 5 transakcji kartą i
    zgoda na spamowanie również od "podmiotów współpracujących". Jeśli się nie korzysta z
    konta to promocji nie ma. Dupy nie urywa, myśle że warto poczekać jeszcze moment.