  • 1. Data: 2014-02-15 09:11:39
    Temat: CitiBank KK - przelicznie kurs Euro
    Od: JB <j...@o...pl>

    Witajcie.

    Male ostrzeżenie dotyczące kursów euro rozlicznaych przez CB przy transakcjach w UE.

    Może muszę napisać że nieświadomy=głupi. Dotychczas KK używałem jedynie poza UE jako
    dodatkowe zabezpieczenie. Wydawały się wtedy przeliczenia korzystniejsze niż zakup
    waluty w kantorze.

    Teraz rzuciłem okiem na przeliczenie drobnego zakupu w Portugalii i oto jak to
    wyglada:

    euro - 8,9
    blokada - 37,27 4,187640449
    rozliczenie - 38,7 4,348314607.

    Korzystniej juz wygląda zakup Karta płatniczą Eurobak opt. Prestige którą czasami tu
    polecałem za bez prowizyjne wypłaty w Pl i poza granicami.

  • 2. Data: 2014-02-15 10:35:32
    Temat: Re: CitiBank KK - przelicznie kurs Euro
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-02-15 09:11, JB wrote:

> [...]
    zakup waluty w kantorze.

    > Teraz rzuciłem okiem na przeliczenie drobnego zakupu w Portugalii i oto jak to

    jak nie podasz dat transakcji i rozliczenia to te dane nic nie znacza
    w ostatnich dniach euro sie mocno waha.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2014-02-17 09:35:54
    Od: "OdlotyzRZEszowa.pl" <o...@g...com>

    Popatrz na spread w citi:
    https://www.online.citibank.pl/p/kursy_walut.do
    https://www.online.citibank.pl/retail/files/kursy/pd
    f/kursy_rozliczeniowe_kart_kredytowych_poza_polska.p
    df

  • 4. Data: 2014-02-21 11:37:33
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 17 lutego 2014 09:35:54 UTC+1 użytkownik OdlotyzRZEszowa.pl
    napisał:

    > https://www.online.citibank.pl/retail/files/kursy/pd
    f/kursy_rozliczeniowe_kart_kredytowych_poza_polska.p
    df

    na plus poza Europa doliczaja 1% a niektore banki np. 3% wiec zalezy od sytuacji.
    Co takze oznacza ze np. w Czechach nie bedzie tego 1% mimo ze inna waluta niz EUR.

  • 5. Data: 2014-02-25 17:52:46
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-02-21 11:37, Krzysiek pisze:
    > Co takze oznacza ze np. w Czechach nie bedzie tego 1% mimo ze inna waluta niz EUR.

    Płaciłem z czechach niedawno. Kurs citkiem 0,157 czyli identycznie z
    gotówką. Brak kosztów dodatkowych.

    --
    radar