  • 1. Data: 2014-02-14 22:43:29
    Temat: meritumbank przelew ksieguje 24h/dobe
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    Przed chwilą zapłaciłem przez MeritumBank Przelew (tzw. szybkie
    płatności) i transakcja została zaksięgowana natychmiast. Z tego co
    pamiętam, wcześniej transakcje tym systemem złożone po 18 były
    realizowane następnego dnia (po północy). Zgodnie zresztą z regulaminem.
    Jestem miło zaskoczony, to była największa bolączka tego banku (i moja
    również ;).

  • 2. Data: 2014-02-16 14:05:03
    Temat: Re: meritumbank przelew ksieguje 24h/dobe
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-02-14 22:43, Klebespachtel pisze:
> [...]
    > realizowane następnego dnia (po północy). Zgodnie zresztą z regulaminem.
    > Jestem miło zaskoczony, to była największa bolączka tego banku (i moja

    A zobacz jakie są daty ;) Bo mnie się wydaje że oni transakcję po tej
    ich magicznej godzinie realizują od razu, ale z datą w przyszłości ;)