  • 1. Data: 2014-02-14 05:12:49
    Temat: mbank - niedoróbka z potwierdzeniami
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Z pewnych względów potrzebowałem potwierdzeń operacji wykonanych na
    koncie.
    Wykonałem następujące rzeczy:
    1. Zmieniłem widok (transakcje z 2010, nie widać ich w nowym)
    2. wpisałem kryteria wyszukiwania
    3. zostało znalezionych 60 transakcji (tyle się spodziewałem)
    4. pracowicie zaznaczyłem 50 z nich na pierwszej stronie
    5. kliknąłem "poprzednie transakcje"
    6. zaznaczyłem pozostałe 10
    7. kliknąłem drukuj potwierdzenie
    8. Bardzo się zdziwiłem jak w wyjściowym
    pdfie było ... 10 transakcji.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

  • 2. Data: 2014-02-14 09:46:55
    Temat: Re: mbank - niedoróbka z potwierdzeniami
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

> [...]
    > 6. zaznaczyłem pozostałe 10
    > 7. kliknąłem drukuj potwierdzenie
    > 8. Bardzo się zdziwiłem jak w wyjściowym

    A w starym mozna bylo zaznaczac miedzy stronami?
    Wydaje mi sie ze tez nie.

    P.S. W nowym UI wycieli transakcje sprzed 2010?
    Kolejna plus mbanku umarl smiercia naturalna...?

  • 3. Data: 2014-02-14 09:51:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    [...]

    > P.S. W nowym UI wycieli transakcje sprzed 2010?
    > Kolejna plus mbanku umarl smiercia naturalna...?

    W domyślnym widoku są wycięte. Trzeba nacisnąć "Zmień widok" będąc w
    historii operacji.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 4. Data: 2014-02-14 09:53:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > A w starym mozna bylo zaznaczac miedzy stronami?
    > Wydaje mi sie ze tez nie.

    NIe wiem czy można było. Ale jeśli zaznaczyłem operacje z OBU ekranów to
    chyba oczekuję wydruku z obu ekranów, a nie z jednego?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2014-02-14 18:53:18
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 14 Feb 2014 09:53:13 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > NIe wiem czy można było. Ale jeśli zaznaczyłem operacje z OBU ekranów to
    > chyba oczekuję wydruku z obu ekranów, a nie z jednego?

    Jak tylko komputery nauczą się czytać w myślach, to będziesz mógł tak
    zrobić.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2014-02-14 19:41:54
    Od: W <w...@w...pl>

    Kamil Jońca wystukał, co następuje:

    > NIe wiem czy można było. Ale jeśli zaznaczyłem operacje z OBU ekranów to
    > chyba oczekuję wydruku z obu ekranów, a nie z jednego?
    > KJ

    Hm,
    do chyba bardzo żadko stosowane jest, bo najczęściej przejscie pomiędzy
    'ekranami' (w jakimkolwiek serwisie) radośnie 'znika' poprzednie
    zaznaczenia...

  • 7. Data: 2014-02-14 20:19:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Borys Pogoreło b...@p...edu.leszno ...

    > Jak tylko komputery nauczą się czytać w myślach, to będziesz mógł tak
    > zrobić.

    Bo?
    juz nie mozna przekazywac parametrów miedzy stronami?

  • 8. Data: 2014-02-14 20:19:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik W w...@w...pl ...

    > Hm,
    > do chyba bardzo żadko stosowane jest, bo najczęściej przejscie pomiędzy
    > 'ekranami' (w jakimkolwiek serwisie) radośnie 'znika' poprzednie
    > zaznaczenia...

    Zobacz np. rejestracje we wszelkiego rodzaju sklepach.
    5 stron, mozna w przód, w tyl, o ile strona nie jest spierniczona to nic
    nie znika (poza danymi wrażliwymi takimi jak hasło)

  • 9. Data: 2014-02-14 22:08:13
    Od: W <w...@w...pl>

    Budzik wystukał, co następuje:

    > Użytkownik W w...@w...pl ...

    > Zobacz np. rejestracje we wszelkiego rodzaju sklepach.
    > 5 stron, mozna w przód, w tyl, o ile strona nie jest spierniczona to nic
    > nie znika (poza danymi wrażliwymi takimi jak hasło)

    Jeszcze raz - pokaż mi serwis umożliwiający *zaznaczanie* elementów (do
    porównania, zamówienia zbiorczego, etc.) pamiętający stan. Rejestracja z
    założenia musi pamiętać, zaptaszana lista - to tylko wygoda o której
    nikt/mało kto myśli.

  • 10. Data: 2014-02-14 23:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik W w...@w...pl ...

> [...]
    > (do porównania, zamówienia zbiorczego, etc.) pamiętający stan.
    > Rejestracja z założenia musi pamiętać, zaptaszana lista - to tylko

    Ok, to sie nie zrozumielismy.
    Czyli da sie, ale programiści maja w poważaniu. :)