  • 1. Data: 2009-03-18 18:08:41
    Temat: Toyota Bank - powiadomienia SMS - ktoś używa?
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    Witam,

    Czy ktoś używa powiadomień SMS?
    Jestem ciekawy czy działają tak dobrze jak te w Inteligo, tzn.
    informacja w czasie rzeczywistym o blokadach, obciążeniach, wpływach
    itd. Czy gdybym chciał z tego korzystać na KK, muszę kupić odrębny pakiet?
    Z tego co widzę na www, powiadomienia są konfigurowane na dni/godziny, a
    podsumowanie na koniec dnia jest mi do niczego nie potrzebne.

    Przy okazji pytanie - czy suma obciążeń na KK + suma blokad daje limit
    karty? Tak było do nie dawna, a teraz zdarzyło się inaczej, tzn. brakuje
    kilkaset złotych ;)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-18 19:18:09
    Temat: Re: Toyota Bank - powiadomienia SMS - kto? u?ywa?
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-18, Piotr C. <k...@...m.a.i.l.c.om> wrote:

    > Czy kto? u?ywa powiadomie? SMS?

    Około grudnia 2008r wyłączyłem bo były zupełnie dla mnie nieczytelne, i
    prawdę mówiąc drogie i nieczytelne.

    > informacja w czasie rzeczywistym o blokadach, obci??eniach,
    > wp?ywach

    Dla mnie osiągnięciem było że jeśli dostałem coś na konto rano, to 11:00
    był sms. Przynajmniej tak _było_. Nikt mi nie wyjaśnił czy i co można
    sobie dostosować w tych smsach pod siebie (trochę do funkcjonalności np BPH
    w tym zakresie toyocie brakuje)

    > a > podsumowanie na koniec dnia jest mi do niczego nie potrzebne.

    Mi też nie ale jakoś nie umieli na infolinii z tym nic zrobić. A samemu
    nie było żadnych opcji do klikania. Może coś poprawili, ale dowiesz
    się tylko w jeden sposób, zamawiając na miesiąc pakiet sms.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej