  • 1. Data: 2004-02-01 15:12:54
    Temat: Token w mBanku ?
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Cos w symulacji kosztów posiadania i uzywania konta w mBanku widze dwie
    opcje. W jednej uwzgledniony jest token, a w drugiej nie..

    Czy mBank ma zamiar wprowadzic tokeny, czy tez dotyczy sie to innych bankow
    ?

    --
    pozdrawiam,
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2004-02-01 15:34:00
    Temat: Re: Token w mBanku ?
    Od: z...@p...onet.pl

    > Czy mBank ma zamiar wprowadzic tokeny, czy tez dotyczy sie to innych bankow

    Też zwróciłem na to uwagę. Wydaje się, że to drugie. Zważywszy na brak różnicy
    w obu zestawieniach (dot.mB.) - małe prawdopodobieństwo by token w mB był
    darmowy, jeśli byłby kiedyś dla grupy zwolenników tokenów wprowadzony.

  • 3. Data: 2004-02-01 16:45:29
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    kovalek wrote:

> [...]
    > opcje. W jednej uwzgledniony jest token, a w drugiej nie..
    >
    > Czy mBank ma zamiar wprowadzic tokeny, czy tez dotyczy sie to innych bankow

    chodzi o to, ze jak najpierw zrobili to (i tak mocno naciagane)
    zestawienie to do wyliczen kosztow w nordea bank wzieli opcje z tokenem,
    ktory sporo kosztuje, ale nie jest obowiazkowy - mozna miec darmowa
    liste hasel. no i nordea sie wq... zdenerwowala :) na swoich stronach
    napisala, ze mbank klamie. wiec mbank zrobil wersje bez tokena :)

    G.

  • 4. Data: 2004-02-01 17:33:00
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w obu zestawieniach (dot.mB.) - małe prawdopodobieństwo by token w mB był
    > darmowy, jeśli byłby kiedyś dla grupy zwolenników tokenów wprowadzony.

    Nawet jak sądzisz, że TAN nie dorasta do pięt tokenowi, to
    zobacz jak wygląda np. NORDEA. w obu zestawienaich.

    BAH