  • 1. Data: 2004-02-01 12:38:35
    Temat: stan...
    Od: "rfew rew" <t...@g...pl>

    Witam,
    Mam pytanko, jsk sprawdzic stan mBanku /BRE Banku - chodzi mi o zalozenie tam
    konta-a nie wiem czy czasem nie zbankrutuja , bo z tego co tu pisza chyba nie
    jest z nim najlepiej ;( chyba lepsze od niego jest to z PKO - inteligo nie????

  • 2. Data: 2004-02-01 13:14:48
    Temat: Re: stan...
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "rfew rew" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    tam
    > konta-a nie wiem czy czasem nie zbankrutuja , bo z tego co tu pisza chyba

    mBank ma sie dobrze i pewnie bedzie mial sie dobrze wbrew tym wszystkim
    krzykaczom i marudom.

    > chyba lepsze od niego jest to z PKO - inteligo nie????

    To zalezy do czego. Zajrzyj do archiwum - wielokrotnie byly dyskusje ktory
    ma jakie wady i zalety.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2004-02-01 13:18:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik rfew rew napisał:

> [...]
    > jest z nim najlepiej ;( chyba lepsze od niego jest to z PKO - inteligo nie????

    Nie przejmuj sie, padna dopiero w marcu.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-02-01 14:30:01
    Od: "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    padną w marcu - dlaczego???? :/ jest może gdzieś w necie jakieś info o
    aktualnym stanie banków - tak żeby zerknąć który ma się najlepiej????

  • 5. Data: 2004-02-01 14:46:37
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > padną w marcu - dlaczego???? :/ jest może gdzieś w necie jakieś info o
    > aktualnym stanie banków - tak żeby zerknąć który ma się najlepiej????

    Oj, nie czytaj glupot. Bartol tylko zartowal. Nic nie wskazuje na to zeby
    mBank mial padac.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 6. Data: 2004-02-01 14:48:51
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sun, 1 Feb 2004 14:30:01 +0000 (UTC), "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    >padną w marcu - dlaczego???? :/ jest może gdzieś w necie jakieś info o
    >aktualnym stanie banków - tak żeby zerknąć który ma się najlepiej????

    To info byloby nieaktualne w odniesieniu do mbanku. Poczytaj wszystkie posty na
    grupie o mbanku poczynajac od 23 stycznia i wtedy zdecyduj.

  • 7. Data: 2004-02-01 14:53:55
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > padną w marcu - dlaczego???? :/ jest może gdzieś w necie jakieś info o
    > aktualnym stanie banków - tak żeby zerknąć który ma się najlepiej????

    To, że padną w marcu jest pewne jak to, że ptasia grypa w wietnamie ...

    Gdybyśraczył poczytać uważniej grupę zauważyłbyś , że już jakieś 99 %
    kluczowych klientów czuje sięzawiedzone i odeszło od msranku ...

    Człowieku - bierz przykład i nie zbliżaj się ... Ponoć w przeciągu
    ostatniego tygodnia ( patrz na grupę) odpłynęła z kont msranku kwota równa
    około 345 mln $ ! ! ! !

    Czytaj grupę ... główni klienci "kręcący" tym bankiem już wiedzą ... dlatego
    uciekli ...

    Pozdrawiam i życzę udanego poszukiwania banku.

    SP na L4

  • 8. Data: 2004-02-01 15:16:50
    Od: "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    właśnie tego się boje....oferta superancka - tylko że przyszłość nie
    pewna... :/ a inteligo - to jest już zwykłe konto w PKO a nie oddzielny
    wirtualny bank????

  • 9. Data: 2004-02-01 15:17:41
    Od: "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    co byście wybrali spośród Lukas Bank a Inteligo???? Mieszkam w Gdyni -
    bankomaty to nie problem...

  • 10. Data: 2004-02-01 15:24:38
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sun, 1 Feb 2004 15:17:41 +0000 (UTC), "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    >co byście wybrali spośród Lukas Bank a Inteligo???? Mieszkam w Gdyni -
    >bankomaty to nie problem...

    Zaloz i tu i tu.