  • 1. Data: 2003-08-16 19:18:57
    Temat: Jeżeli chcesz dobrze zaninwestować min. 150 tyś. zł to nie będziesz miał lepszej OKAZJI !
    Od: n...@w...pl (NETborg)

    Poszukuję osoby, która chciałaby zainwestować min. 150 tys. zł lub
    wielokrotność tej kwoty w odważny biznes. Gwarantuję, że tego pomysłu
    JESZCZE NIE MA W POLSCE a i wątpię by był gdzieś na świecie. Oczekuję TYLKO
    POWAŻNYCH ofert i TYLKO NA PRIV !!!

    Pozdrawiam,
    NETborg

    P.S.
    Oczekuję na kontakt osoby najchętniej z woj. śląskiego !

  • 2. Data: 2003-08-16 21:25:51
    Od: "RysioPysio" <r...@p...e-wro.pl>

    Użytkownik "NETborg" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]
    :
    aż tak źle ?

    --
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-08-17 04:55:32
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > Poszukuję osoby, która chciałaby zainwestować min. 150 tys. zł lub
    > wielokrotność tej kwoty w odważny biznes.

    Bardzo chętnie, ale ja inwestuję tylko wielokrotności 180 tys.

    Stefan

  • 4. Data: 2003-08-17 06:00:16
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > Bardzo chętnie, ale ja inwestuję tylko wielokrotności 180 tys.
    >
    > Stefan

    z Tobą to sie może jeszcze jakoś mu uda dogadać, ale ja to nie mam szans już
    na starcie
    moje inwestycje oparte są bowiem o magiczną liczbę 147 i jej wielokrotności

  • 5. Data: 2003-08-17 09:48:26
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    147 i jej wielokrotności

    Rozumiem że jeździsz Alfa Romeo.................

    S.