  • 1. Data: 2003-08-16 18:32:21
    Temat: Bankomaty LG PetroBanku przyjmuja juz Visa
    Od: "kubakj" <k...@W...onet.pl>

    przyjmuja karty Visa oraz dla posiadaczy kart Visa Nordea Bank Polska sa
    bezplatne wyplaty. A myslalem, ze w listopadzie dopiero beda dostepni.

  • 2. Data: 2003-08-18 08:48:27
    Temat: Re: Bankomaty LG PetroBanku przyjmuja juz Visa
    Od: "Kris" <k...@W...pl>

    > przyjmuja karty Visa oraz dla posiadaczy kart Visa Nordea Bank Polska sa
    > bezplatne wyplaty. A myslalem, ze w listopadzie dopiero beda dostepni.
    >
    > --

    Hmm
    Fajnie...ale musieli chyba tak zrobić bo z tego co wiem z kont LG Net
    zrezygnowało tyle osób, że te bankomaty nie miałyby za chwile komu wypłacać
    kasy ;)))