  • 1. Data: 2009-11-30 14:13:05
    Temat: Testowanie danych historycznych, SAR, Amibroker.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Otóż chciałbym w Ami sprawdzić poziom zysków/strat dla wskaźnika SAR.

    Upłodziłem prostą formułkę:

    Buy = Cross( Close, SAR(0.02) );
    Sell = Cross( SAR(0.2), Close );

    ale coś z nią jest nie tak. Oto i wykres graficzny:

  • 2. Data: 2009-11-30 14:16:01
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

[...]

    http://hyy.pl/images/38bez_tytu_u.gif

    Jeżeli zielone strzałki wejścia są w miarę normalne, to już czerwone nie do
    końca (widziałbym je na jeden tick przed zielonymi).
    Czy ktoś wprowadzi mnie na odpowiedznie tory myślowe .... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-11-30 15:17:33
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

> [...]
    > do końca (widziałbym je na jeden tick przed zielonymi).
    > Czy ktoś wprowadzi mnie na odpowiedznie tory myślowe .... ?.

    czy tu nie masz błedu: 0.02 a 0.2 to znaczna różnica

    pozdrawiam
    RySZARd

    4649 (20091130) __________

  • 4. Data: 2009-11-30 16:12:25
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Buy = Cross( Close, SAR(0.02) );
    >
    > czy tu nie masz błedu: 0.02 a 0.2 to znaczna różnica

    A faktycznie. Dzięki za pomoc.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2009-11-30 19:19:05
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tutaj masz do posluchania audycje na temat systemow.

    http://feeds.feedburner.com/Podcast_Echa_Rynku

    D.

  • 6. Data: 2009-11-30 19:22:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kolo mnie rozwalil w 32 minucie mowiac, ze jego system ma 60 parametrow.

    D.

  • 7. Data: 2009-11-30 20:22:10
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Dieter wrote:
    > Kolo mnie rozwalil w 32 minucie mowiac, ze jego system ma 60 parametrow.

    Czyli nie warto słuchać? Czy może mówią coś do rzeczy?

  • 8. Data: 2009-11-30 20:31:49
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Warto sluchac jak ktos jest poczatkujacy ale z 60 parametrami, to troche
    goscia ponioslo.

    D.

  • 9. Data: 2009-12-01 08:59:04
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    > Warto sluchac jak ktos jest poczatkujacy ale z 60 parametrami, to troche
    > goscia ponioslo.
    >

    > D.

    Ulubiony tekst wywiadowca "a jak prądu zabraknie" żenua.