  • 1. Data: 2009-11-30 08:21:48
    Temat: Prezydent Europy- pierdolnięty facet ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Poznaj Prezydenta Europy - Paul Belien
    http://www.asme.pl/125954753491253.shtml

    " [...] Podczas ostatnich 11 miesięcy Herman z wielką zręcznością unikał
    jakiegokolwiek parlamentarnego głosowania w sprawie BHV, przeciągając w
    nieskończoność sytuację, którą Sąd Najwyższy, w odpowiedzi na wniesioną
    przez tegoż samego Hermana skargę w 2003 r., uznał za sprzeczną z belgijską
    konstytucją. [...] ".

    Ja pierdolę, banda świrów ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-11-30 08:34:52
    Temat: Re: Prezydent Europy- pierdolnięty facet ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > nieskończoność sytuację, którą Sąd Najwyższy, w odpowiedzi na wniesioną
    > przez tegoż samego Hermana skargę w 2003 r., uznał za sprzeczną z

    Kolego "kc", jeżeli chodzi o "dobre ręce" to czy jestes pewien że budżet
    Unii w nich się napewno znajduje ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-11-30 09:06:39
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Kolego "kc", jeżeli chodzi o "dobre ręce" to czy jestes pewien że budżet
    > Unii w nich się napewno znajduje ?.

    Nigel Farage o Hermanie Van Rompuyu i Cathie Ashton
    http://www.youtube.com/watch?v=etP3f-mNkD4

    Cała nadzieja w brytyjskich wyborcach (JOW). Może w GB zartyumfuje choćby
    odrobina rozsądku ......

    P.S. Jak mi wstyd za polskiego szpicla-nieudacznika z powyższego nagrania

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-11-30 09:39:45
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <n...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > odrobina rozsądku ......
    >
    > P.S. Jak mi wstyd za polskiego szpicla-nieudacznika z powyższego nagrania

    buzek to jakas masakra...

    george

  • 5. Data: 2009-11-30 09:56:40
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "george"

    > buzek to jakas masakra...
    >
    > george

    Fajne reformy porobił, nie gadaj.
    :)))

  • 6. Data: 2009-11-30 15:02:43
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "george"

    > Fajne reformy porobił, nie gadaj.

    Obawiacie się że zreformuje Unię i "nic nie będzie"? ;)

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 7. Data: 2009-11-30 16:47:24
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > Kolego "kc", jeżeli chodzi o "dobre ręce" to czy jestes pewien że budżet
    > Unii w nich się napewno znajduje ?.

    Widzę, że wyraziłem się nie dość sarkastycznie

    pozdrawiam
    kc