    From: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Telepekao24] Co się zmieni?
    Date: Fri, 2 Jan 2004 16:30:03 +0100

    Użytkownik "Szymon Nitka" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:chomik.bt3q4d.ss.1@szymon.nitka.pl...

    > Cześć,
    >
    > T24 zlikwidują, rachunek przeniesiony do oddziału
    > banku... czyli w praktyce co to oznacza dla mnie,
    > jako posiadaczu rachunku?

    a gdzie pisza ze zlikwiduja?

    bo czytam i czytam i widze tylko: "W związku z tym w 2004 roku obsługa
    rachunków prowadzonych w Centrum Bankowości Elektronicznej zostanie
    przeniesiona do standardowych oddziałów Banku, przy czym internetowa forma
    dostępu do posiadanych przez Państwa rachunków zostanie zachowana"

    co wg mnie oznacza, ze zlikwiduja osobny oddzial zwany CBE, a obsluge
    przeniosa do oddzialu posredniczacego... natomiast "forma dostępu do
    posiadanych przez Państwa rachunków zostanie zachowana", czyli T24 zostaje w
    niezmienionej formie...

    a moze sie myle?

    --
    Tomek