  • 1. Data: 2009-08-03 16:58:33
    Temat: Archiwalny cennik Citi - konto osobiste - kto podeśle?
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    Witam,

    Mam prośbę o podesłanie lub podanie źródła cennika CitiBanku - konta
    osobistego - tak z początku 2008. Nie posiadam, a w sieci nie mogę znaleźć.

    Wykonałem przelew zagraniczny i obciążyli mnie prowizją, dotąd (rok
    temu) przelewy były darmowe... Posiadam CitiOne (byłem przekonany, że
    CitiOne Direct, dzisiaj infolinia wyprowadziła mnie z błędu).

    Adres email: kangyooni/$/gmail.com

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-03 18:34:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > temu) przelewy były darmowe... Posiadam CitiOne (byłem przekonany, że
    > CitiOne Direct, dzisiaj infolinia wyprowadziła mnie z błędu).

    TOiP Citi się ostatnio zmieniło, nawet dostałem nową wersję w formie
    papierowego listu. Poza tym czy to była prowizja czy może koszty banku
    pośredniczącego?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-08-03 18:42:34
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    RobertS wrote:
    > TOiP Citi się ostatnio zmieniło, nawet dostałem nową wersję w formie
    > papierowego listu. Poza tym czy to była prowizja czy może koszty banku
    > pośredniczącego?

    Prowizja. 9,99 by raczej nie wyszło tak łatwo z kosztów w EUR ;)
    Tak czy inaczej - masz może starszy cennik?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-03 18:47:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Prowizja. 9,99 by raczej nie wyszło tak łatwo z kosztów w EUR ;)
    > Tak czy inaczej - masz może starszy cennik?
    >
    > pozdrawiam

    Po zapoznaniu się zawsze wyrzucam. Skoro to 10 zł to jakoś to
    przeżyjesz, poza tym i tak obowiązuje Cię obecna stawka. Nawet jeżeli
    rok temu opłata wynosiła 0 zł to teraz i tak nie ma to znaczenia.

    Poza tym (przypadkiem) dowiedziałeś się, które masz konto ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS