  • 1. Data: 2004-02-11 18:15:55
    Temat: Tania VE (ew. Maestro) za granicą
    Od: "Krzysztof Ozimek" <o...@1...pl>

    Witam,

    Sprawdzałem w archiwum, ale jakoś nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na moje
    pytanie:

    Jaki bank ma najlepsze konto wg. poniższych kryteriów:

    1. najtańsze wypłaty z karty debetowej za granicą [Francja] - najtańsze w sensie
    prowizji za wypłatę, najlepiej żeby była to stała kwota a nie procent;
    2. najlepszy kurs wymiany (ew. denominowanie bezpośrednio w euro).

    z góry dzięki za info bądź jakiś link, pozdrawiam

    --
    Krzysztof Ozimek
    ==============

  • 2. Data: 2004-02-11 18:27:23
    Temat: Re: Tania VE (ew. Maestro) za granicą
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]

    >1. najtańsze wypłaty z karty debetowej za granicą [Francja] - najtańsze w
    sensie prowizji za wypłatę, najlepiej >żeby była to stała kwota a nie

    Bezpłatnie wypłacisz w bankomatach Citi kartą Maestro Citi podpiętą do
    rachunku walutowego. Ze stałych kwot to 10 PLN ma VW a tyle samo od 15.02
    będzie miał mbank.

    >2. najlepszy kurs wymiany (ew. denominowanie bezpośrednio w euro).

    Kwestia kursów, to poszukaj w archiwum - były testy. Bezpośrednio w EUR
    będzie MC BZWBK do rachunku w EUR. Nie wiem natomiast ile wynosi prowizja od
    wypłaty.

  • 3. Data: 2004-02-11 20:37:53
    Temat: Re: Tania VE (ew. Maestro) za granic
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2004 19:27:23 +0100, Glenn napisal/a:

    > Kwestia kursów, to poszukaj w archiwum - były testy. Bezpośrednio w EUR
    > będzie MC BZWBK do rachunku w EUR. Nie wiem natomiast ile wynosi prowizja
    > od wypłaty.
    przy obecnym kursie Euro będzie to ok 10zł.
    Sama karta kosztuje 10 euro/rok
    --
    KrzysiekL

  • 4. Data: 2004-02-11 20:41:26
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2004 21:37:53 +0100, krzysiekL napisal/a:

    > przy obecnym kursie Euro będzie to ok 10zł.
    dokładnie to 2,50 Euro czyli jeszcze wiecej
    --
    KrzysiekL

  • 5. Data: 2004-02-12 19:50:28
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Kwestia kursów, to poszukaj w archiwum - były testy. Bezpośrednio w EUR
    > będzie MC BZWBK do rachunku w EUR. Nie wiem natomiast ile wynosi prowizja

    Od 15.02 prowizja w mBanku niezależnie od kwoty wyniesie 5 zł w kraju w
    bankomatach obcych (poza siecią Euronet i BZWBK) i 10 zł za granicą. Stawka
    10 zł za granicą jest z tego, co wiem popularna w wielu bankach.

  • 6. Data: 2004-02-12 19:51:17
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > przy obecnym kursie Euro będzie to ok 10zł.
    > Sama karta kosztuje 10 euro/rok
    > --
    > KrzysiekL

    A może karta ING BSK jest bezpłatna w bankomatach ING?

  • 7. Data: 2004-02-12 19:57:41
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    EUR
    > prowizja
    > >
    > A może karta ING BSK jest bezpłatna w bankomatach ING?

    Jest
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    w Polsce ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-02-12 20:15:15
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Paweł Nyczaj wrote:

    > Od 15.02 prowizja w mBanku niezależnie od kwoty wyniesie 5 zł w kraju w
    > bankomatach obcych (poza siecią Euronet i BZWBK)

    Nie o tym jest wątek.

    i 10 zł za granicą. Stawka
    > 10 zł za granicą jest z tego, co wiem popularna w wielu bankach.

    W jakich jeszcze poza VW i mb?

  • 9. Data: 2004-02-13 11:49:16
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > i 10 zł za granicą. Stawka