  • 1. Data: 2004-02-11 16:37:53
    Temat: Sezam i Mozilla
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    Znajomy próbował pożenić powyższą parę ale niezbyt skutecznie / nie
    ładuje się komponent/, czy komuś udała się ta sztuka ?

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-02-11 18:20:51
    Temat: Re: Sezam i Mozilla
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-11 17:37, Użytkownik Adam S. napisał:
    > Znajomy próbował pożenić powyższą parę ale niezbyt skutecznie / nie
    > ładuje się komponent/, czy komuś udała się ta sztuka ?

    Ktora Mozilla? 1.5 ladnie pobrala komponent, 1.6 za kazdym razem sie
    wykrzacza.
    Jesli potrzebujesz, wysli mi prosze maila na mcr(at)dione.ids.pl -
    podesle Ci komponent.

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2004-02-11 20:30:08
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Ktora Mozilla? 1.5 ladnie pobrala komponent, 1.6 za kazdym razem sie
    > wykrzacza.

    to chyba nie dobrze ze najnowsza wersja sie wykrzacza ;-)

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-02-13 13:34:48
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    GideoN wrote:

    > to chyba nie dobrze ze najnowsza wersja sie wykrzacza ;-)

    Cos sie zawsze moze zmienic w kodzie, to nie jest najgorsze. Natomiast
    zdecydowanie na stronach banku powinna byc informacja z jakimi wersjami
    przegladarek to dziala (ew. jakie wersje sam bank przetestowal, i/lub w
    jakimi wersjami wystepuja bledy).

    Miko