  • Data: 2004-02-11 18:15:55
    Temat: Tania VE (ew. Maestro) za granicą
    Od: "Krzysztof Ozimek" <o...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sprawdzałem w archiwum, ale jakoś nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na moje
    pytanie:

    Jaki bank ma najlepsze konto wg. poniższych kryteriów:

    1. najtańsze wypłaty z karty debetowej za granicą [Francja] - najtańsze w sensie
    prowizji za wypłatę, najlepiej żeby była to stała kwota a nie procent;
    2. najlepszy kurs wymiany (ew. denominowanie bezpośrednio w euro).

    z góry dzięki za info bądź jakiś link, pozdrawiam

    --
    Krzysztof Ozimek