  • 1. Data: 2004-11-03 19:29:19
    Temat: Taki przelew
    Od: "neon" <xtek[no-SpAm]@op.pl>

    Mam pytanko. Chce kupic cos w sklepie internetowym w Niemczech. Napisali mi
    ze musze zaplacic "You have to pay by bank-transfer in advance (IBAN)." O co
    chodzi? Ile to bedzie kosztowac (ok 90euro)?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-03 20:11:51
    Temat: Re: Taki przelew
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neon" <xtek[no-SpAm]@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    co
    > chodzi? Ile to bedzie kosztowac (ok 90euro)?

    popatrz na tabelę opłat i prowizji w swoim banku
    na mój gust będzie to ok 30-50PLN

    pozdrawiam
    tom

  • 3. Data: 2004-11-03 20:17:47
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    co
    > chodzi? Ile to bedzie kosztowac (ok 90euro)?

    nie wiem o co chodzi z tym "in advance"
    ja wpłacałem kiedys pieniaznki z Polski na konto angielskie, polsi bank
    wziął 30 zł, angielski około 10 funtów
    robiłem przelew z anglii, polski bank pobierał ~20zł, angielski 17 funtów
    moim zdaniem bedzie około 20 Ejro

    pozdrawiam
    Łukasz W.

  • 4. Data: 2004-11-03 20:18:12
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >popatrz na tabel? op?at i prowizji w swoim banku
    >na mój gust b?dzie to ok 30-50PLN

    W multibanku 0,5% kwoty, minimum 20 zl.

    Pzdr.
    Lack

  • 5. Data: 2004-11-03 20:31:28
    Od: v...@p...onet.pl

    > nie wiem o co chodzi z tym "in advance"
    ....przedpłata..., musisz najpierw zapłacic zanim cokolwiek otrzymasz

  • 6. Data: 2004-11-03 20:40:16
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Łukasz W. napisał:

    > nie wiem o co chodzi z tym "in advance"

    Z gory. Placi pierwszy, a pozniej nastepuje wysylka.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 7. Data: 2004-11-04 16:05:30
    Od: "neon" <xtek[no-SpAm]@op.pl>

    Użytkownik "Tomash" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > popatrz na tabelę opłat i prowizji w swoim banku
    > na mój gust będzie to ok 30-50PLN

    Mam inteligo i PKO SA.