  • 1. Data: 2004-11-03 19:14:04
    Temat: Kredyt w TEST SA - kaucja
    Od: "mmd" <m...@W...gazeta.pl>

    Splacilem kredyt ktory uzysklaem przy pomocy posrednika - TEST SA
    (http://www.testsa.com).
    Problem w tym ze nie chca sie zgodzic na zwrot kaucji (270zl) przelewem. Na pismo z
    prosba o przelew dostalem odpowiedz "prezesa" ze mozliwy jest tylko odbior osobisty
    w Poznaniu po uprzednium umowieniu. Problem w tym ze nie mam czasu jechac 200km bez
    pewnosci ze jest szansa na odzyskanie kaucji . Czy jest jakis sposob na takie
    praktyki?

  • 2. Data: 2004-11-04 10:05:40
    Temat: Re: Kredyt w TEST SA - kaucja
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mmd" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie mam czasu jechac 200km bez pewnosci ze jest szansa na odzyskanie
    > kaucji . Czy jest jakis sposob na takie praktyki?

    odpowiedź masz na stronie:

    "Od listopada 2003r. Fundusz Finansowania Inwestycji TEST S.A. zawiesi3
    sprzeda? kredytów, jednak aby umo?liwia Przedstawicielom przegl1danie
    dotycz1cych ich informacji udostepniamy czeoa starego serwisu: "

    już nie udzielają kredytów więc pewnie już nie mają kaucji (dawno wydane).
    Pojedziesz osobiście i pewnie coś wywalczysz.