  • 1. Data: 2002-10-14 18:47:04
    Temat: Taka ciekawostka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Niezle :)

    No trademark available for user of 'Net Bank'

    INTELLECTUAL PROPERTY

    Audience: Legal Professionals

    In a declaratory judgment trademark action, a New Jersey federal judge ruled
    that the term "net bank" is generic because it is the term most appropriate
    to describe the service of online banking and, based on citations in many
    publications, the public considers the term to refer to Internet banking
    generally. Interstate Net Bank v. Netbank Inc., No. 01-1324 (D.N.J. Sept.
    16).

    FOR PLAINTIFF: Maureen C. Shay, Fox, Rothschild, O'Brien & Frankel,
    Voorhees, N.J.; Carl Poplar, Poplar & Eastlack, Turnersville, N.J.

    FOR DEFENSE: John Levy, Montgomery, McCracken, Walker & Rhoads, Cherry Hill,
    N.J.; Elizabeth Ann Morgan, Powell, Goldstein, Frazer & Murphy, Atlanta

    JUDGE: Jerome B. Simandle

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-14 19:24:38
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aof3ea$fvr$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > based on citations in many publications, the public considers the
    > term to refer to Internet banking generally

    I bardzo słusznie. Precz z zawłaszczaniem języka.

  • 3. Data: 2002-10-14 20:39:36
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > I bardzo słusznie. Precz z zawłaszczaniem języka.

    A u nas pewnie by przeszło bez problemu.

    Pix

  • 4. Data: 2002-10-16 16:42:07
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A u nas pewnie by przeszło bez problemu.

    Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem i czy o to chodzi, ale mamy podobną
    sytuację z adresem www.telekomunikacja.pl - gdzie kieruje? - Do strony
    internetowej Telekomunikacji Polskiej S.A.

  • 5. Data: 2002-10-16 18:14:45
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    Użytkownik "corner"
    > Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem i czy o to chodzi, ale mamy podobną
    > sytuację z adresem www.telekomunikacja.pl - gdzie kieruje? - Do strony
    > internetowej Telekomunikacji Polskiej S.A.

    Chyba chodzi o co innego, ale jak już o tym mowa, to zobacz
    http://www.bank.com.pl/ ;-)

  • 6. Data: 2002-10-16 20:00:10
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba chodzi o co innego, ale jak już o tym mowa, to zobacz
    > http://www.bank.com.pl/ ;-)

    Nie jestem za dobry z angielskiego, ale jeśli chodzi i takie fajne przypadki
    to jeszcze jeden, ostatni: www.mbank.pl.