  • 1. Data: 2002-10-14 18:39:32
    Temat: Weksel poręczony???
    Od: "leviathan" <r...@w...pl>

    Hej
    Mam pytanie odnośnie prawidłowego wypełnienia weksla poręczonego (przez
    dwóch poręczycieli). Chciałbym się dowiedzieć jak takie coś (procedura)
    przebiega , oraz gdzie , jak i co dokładnie ma być opisane na wekslu , jakie
    podpisy itp. :) . Na przykładzie hurtowni , kiedy weksel jest jak
    zabezpieczeniem kredytu kupieckiego .Moze jest jakas strona gdzie mozna
    zobaczyc taki weksel , albo ktos ma zeskanowany dla przykladu :)) , za
    wszelkie podpowiedzi z góry dziekuję .

    Leviathan

  • 2. Data: 2002-10-14 19:02:03
    Temat: Re: Weksel poręczony???
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    Mówi sie, ze weksel , to pieniadz.
    A to nie tak jest! Znajomy mi gosc mial weksel na 20 tys. i kasy nie
    odzyskal juz 3 rok. Chodzil na policje i nic. Ten kto mu wystawil weksel
    nawet nie stawil sie na wezwanie policji i nic mu nie byli w stanie zrobic.
    Mimo, ze mówili, ze go aresztuja. Na gadaniu sie skonczylo.
    Pozdrawiam
    p.s.
    windykacyjne "organa" tez nic nie pomogly ;-)
    gosciu zmienial adresy

    Pozdro
    Marek

  • 3. Data: 2002-10-14 19:13:57
    Od: "leviathan" <r...@w...pl>

    dlatego mowie o wekslu poreczonym a nie wlasnym :)

  • 4. Data: 2002-10-15 07:03:46
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "leviathan" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabezpieczeniem kredytu kupieckiego .Moze jest jakas strona gdzie mozna
    > zobaczyc taki weksel , albo ktos ma zeskanowany dla przykladu :)) , za

    Zobacz np. :
    http://arch.rp.pl/a/rz/2001/10/20011023/200110230012
    .html?k=on&t=20010215200
    21015 lub,

    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/05/20020521/200205210008
    .html?k=on&t=20010215200
    21015

    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/07/20020716/200207160014
    .html?k=on&t=20010215200
    21015
    LeszekR.

  • 5. Data: 2002-10-17 19:42:12
    Od: "Tomasz Waszczyński" <w...@p...com>

> [...]
    > zabezpieczeniem kredytu kupieckiego .Moze jest jakas strona gdzie mozna
    > zobaczyc taki weksel , albo ktos ma zeskanowany dla przykladu :)) , za

    Zobacz na www.weksel.pl
    A potem na stronie np. sejmu dostań się do aktu prawnego: Prawo wekslowe i
    czekowe - tam jest sporo opisane

    --
    Pozdrawiam,
    Washko